Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har precis fått tag på den här selen och har börjat passa in den. Har inte spänt gjorden ordentligt och bilderna är inte de bästa, men...
Svar
19
· Visningar
2 012
Senast: Wilfa
·
Övr. Grenar Snart är det dags för Team Chasingens intåg på Malmö City horse show och en månad senare SM på Skatteberga gård. Alla som tycker att TC...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: handsup
·
Körning Jag är egentligen mest en "ridmänniska" men få saker ger mig sådan ro i själen som när jag och min kompis, eller jag själv är ute o kör...
2
Svar
30
· Visningar
3 339
Senast: Fia-Lina
·
Dressyr Blir ni någonsin upprörda över vad ryttare gör på en framridning till vanliga svenska tävlingar? Vad är det som får er att reagera...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
10 319
Senast: Penny
·
Trav Vill tipsa om att kolla på SVT kl. 22.00. Då går Churchills Downs boss undercover! För er som missat;Kolla SVT Play.
Svar
1
· Visningar
869
Senast: giffan
·
H
Trav när man anmäler till volt lopp gälls auto rekorden eller volt rekordet??om auto rekordet är snabbast..läste i en tråd att volt rekordet...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Rea
·
R
Trav Hej, jag har ett 7årigt sto som alltid har varit världens snällaste både att rida och köra. Senast vi var inne på Solvalla var det...
2
Svar
28
· Visningar
5 518
Senast: martha
·
Hoppning Tjena. Jag undrar vad era hästar har för utrustning på sig när ni tävlar elr tränar. Det är så att jag ska ta tag i hoppningen lite...
2
Svar
23
· Visningar
4 799
Senast: Buck
·
Western Rider inte western, skogsmullar bara :) men undrar hur bosal funkar? Hästen är ett envist kallblodssto som är stark som tusan. Har...
Svar
15
· Visningar
2 455
Senast: lobell
·
Hoppning Hej! Jag har länge letat hoppsadel till min häst men inte hittat någon jag är riktigt nöjd med, Jag behöver tips på vilka som kan...
Svar
11
· Visningar
1 869
Senast: kopparberg
·
Fälttävlan Vad bör man ha för skydd i fälttävlan? Vad andvänder ni för något? Trodde detta skulle stå med i TR men hittade tyvärr inget där...
2
Svar
21
· Visningar
3 997
Senast: Mitrolle
·
F
Islandshäst Idag besökte jag en tävling. En av domarna var mycket nära släkt med tre av tävlingsekipagen. Hur är det möjligt? Blir inte det en...
2
Svar
23
· Visningar
3 759
Senast: QRST
·
M
Tävling Hur gör man om man vill fortsätta tävla sin ponny efter att ens ponny tid tagit slut? Jag har en äldre D-ponny som jag har tänkt att ha...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: Pinto
·
Fälttävlan Nu börjar jag bli förvirrad... Hade velat åka och träna på någon annan bana med min tränare och tittar runt lite. Plönninge har en...
Svar
3
· Visningar
3 245
Senast: zaberas
·
B
Islandshäst Jag tror att vi är många som ibland via långa omvägar hört att gamla gubbar på Island inte vill avla silverhäst med silverhäst och...
Svar
8
· Visningar
1 729
Senast: hag391
·
Fälttävlan Blir det fälttävlan där i höst??? Tittade lite på Flyinges i samband med Breeders men tyckte att anmälningsavgiften var hutlös :eek:
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: norpan85
·
Western Änligen har jag hittat en ny sadel som passar hästen. Men nu till det andra problemet, det måste tydligen finnas något alltid ;)...
Svar
7
· Visningar
1 492
Senast: r_freddy
·
P
Trav Jag är nybörjare inom trav, försöker läsa allt jag kommer över men vissa delar hittar jag inte bra svar på. Vad gör ni när hästen...
Svar
14
· Visningar
2 806
Senast: Popkorn
·
A
Trav Hur är det när man fått startförbud i 5 dgr... Ska man lämna in vet.intyg även om det gått en längre tid sedan stoet fick startförbudet...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: martha
·
J
  • Låst
Islandshäst Hittar ingen liknande tråd... Eftersom jag är ny i forumet vore det skoj att "träffa" likasinnade som har föl som är födda 2010. Här...
Svar
6
· Visningar
1 202
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka