Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Min mamma lämna över en kasse med massa gamla ridgrejjer. Bla min gamla säkerhetsväst jag hade när jag red ponny. Jag är lite sugen...
Svar
1
· Visningar
1 270
Senast: Celoty
·
M
Islandshäst jag vet inte riktigt var jag ska placera den här tråden, mer än bland er andra kanske något mer vana islandshästryttare... Jag hoppas...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 372
Körning Hej bukefalister. Behöver få lite hjälp med en sele som jag hjälpt mina grannar med att införskaffa till deras shettis. Det jag...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: Trine
·
Fälttävlan Frida & Herta 54.6 och Amanda & Hajen 49.6 Jonna (ind) har också ridit Bilder finns på FB http://www.facebook.com/dzpce och så...
2
Svar
28
· Visningar
3 722
Senast: Cinora
·
T
Western Har det skett några större förändringar vad gäller regler på WRAS-tävling? Måste man skaffa ny regelbok eller klarar man sig med en från...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: lenaloo
·
Trav om man tppat bort passet till hästen, måste man beställa nytt från scratch med idbeskrivning och allt eller har STC sparat uppgifterna...
Svar
19
· Visningar
2 194
Senast: ghost
·
Körning Jag ska sälja min klumpiga maratonvagn och köpa en som är bättre lämpad för tävling. Jag tävlar inte än men hoppas kunna komma igång med...
Svar
7
· Visningar
3 026
Senast: gadriel
·
Islandshäst Någon som rider akademiskt på sin islandshäst? Hur tränar ni då tölten? Varför rider ni akademiskt och varför valde du islandshästen som...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 782
Senast: _Viva_
·
C
Distans Skapar en ny tråd eftersom jag inte hittar någon om Simlångsritten med Nordic Baltic Championship 2010 som går av stapeln på lördag...
Svar
8
· Visningar
1 911
Senast: Monica_O
·
V
Trav Jag med alla mina trådar *hoppas ni orkar:angel:* Nu i veckan ska jag börja sätta igång Vinna, hon har stått i två veckor, innan dess...
2
Svar
28
· Visningar
2 538
Senast: sannalind
·
G
Övr. Grenar I stallet där jag har mina hästar finns det en liten shettis (ca 95 cm) som är otroligt snabb. Är helt okunnig när det gäller galopp...
Svar
2
· Visningar
1 340
Senast: GimlisMoa
·
M
Hoppning Funderar....! Brukar just du brodda i trakten OCH tån när du tävlar med gräsbrodd? I trakten är det väl "självklart" men hur många...
Svar
6
· Visningar
2 596
Senast: Lady_S
·
Trav Efter att äntligen ha fått snurr på mina ponny har jag fått ytterligare ett problem; hon galopperar utan anledning i loppen. Detta har...
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: Tagliabue
·
Tävling Min granne har fått sitt ridhus klart och i augusti ska även ute ridbanan vara klar. Vi har diskuterat lite ang aktiviteter att ha där...
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: ZOFUS
·
L
Trav har tagit tid när jag körde mitt russ o shettis och har försökt men fattar aldrig hur man räknar ut så om ni kan hjälpa mig o räkna ut...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Tagliabue
·
L
Western Hej! Jag har en unghäst som växer,men jag vill ha en sadel som jag kan rida in henne i. Tittar på massor av alternativ och hittade då...
Svar
7
· Visningar
2 813
·
Trav Vet ju att det finns en brunskäck, Macahan Loss vet någon om det finns någon annan? :D Så jäkla tufft :D längtar tills man får se honom...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
16 343
Senast: H2SO4
·
Dressyr Nu kom jag på en kul idé, imorgon ska jag ha gula lindor på framridningen hade jag tänkt. :idea: Haha, skrämma livet ur de andra...
2
Svar
32
· Visningar
4 757
Senast: Cashmir
·
Western Hur gammal måste hästen vara innan den får tävla "in hand"-klasser på WRAS-tävling?
Svar
9
· Visningar
1 074
·
Distans Vad har ni för pad till eran sensation sadel? Vad rekommenderar ni? Är sugen på att införskaffa en sån sadel, men såg att den...
2
Svar
29
· Visningar
10 386
Senast: Sarah A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar