Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Nu när min 4-åring räknas som inriden, och succesivt börjar tränas mer regelbundet och intensivt, har jag börjat fundera mer på...
Svar
5
· Visningar
1 434
Western Hej! Ni som ridit i båda sadlarna.... Hur stor skillnad är det på sadlarna??? Har bara suttit i en NRHA classic pro reiner och nu...
Svar
17
· Visningar
5 828
Senast: Spich
·
L
Western Hej! För längesen läste jag i en tidning en annons om att man kunde åka på westernhelg, rida och leva som cowboy på en gård. kaaaan det...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: åke
·
I
Islandshäst Hur långt tid brukar det ta efter man har betalat in sitt medlemskap till en lokal klubb + SIF innan man blir reg som medlem? Får...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: islands_tjej
·
E
Western Hejsan westernentusiaster! Jag gjorde ett användarnamn här för jag behöver lite tips om ett litet sadelproblem! Jag har en westernsadel...
Svar
3
· Visningar
1 417
Senast: bigganl
·
M
Islandshäst Är det någon mer än jag som blir lite beklämd av de bilder som kommit från SM? Flera av Sveriges bästa islandsryttare rider sina hästar...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
23 179
Senast: Mea
·
K
Dressyr Hur tänker ni när ni väljer vad ni ska ha för bett till kandaret? Tungfrihet eller inte? Har hört flera olika resonemang. Har ni någon...
Svar
5
· Visningar
1 837
Senast: AnnBur
·
Körning Jag är jättesugen på att köra min häst, som är inkörd hos förre ägaren. Har mest bara kört shettisar i mitt liv och aldrig varit sådär...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: IdaaaSun
·
Western Vad ska ni betäcka med och gärna uppdateringar angående hur betäckningarna går!!!!! Jag har funderingar på betäckning med Bertas Wild...
2
Svar
26
· Visningar
3 543
Senast: Elanor
·
L
Western Hej! Undrar om det är någon som gjort en egen haltergrimma med en vanlig lädergrimma+ montanasilver??? De är ju så fasligt dyra...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: lenaloo
·
H
Körning Jag har nu bestämt mig för att köpa en loksele till min lille kille. Kompisen min har då bestämt att ta upp körandet igen med sin häst...
Svar
2
· Visningar
2 557
Senast: _L_
·
Hoppning Jag har lyckats skrapa ihop lite hinderstöd och bommar och tänkte börja hoppa lite hemma,innan det bär iväg på "riktig" träning...:)...
Svar
4
· Visningar
9 358
Senast: Aviatris
·
Fälttävlan Eftersom Torns stackars tråd har övertagits av "bråk" på sandlådenivå så är det väl bättre att fortsätta här...:D Nisse: Din bruna...
82 83 84
Svar
1 660
· Visningar
151 431
Islandshäst Undrar om någon kan hjälpa mig lite på traven i sadeldjungeln...letar en islandssadel till mitt lilla sto. Har i dag en Henri de Rivel...
Svar
9
· Visningar
2 728
Senast: Boj
·
M
Trav Har letat men ej hittat liknande tråd, så jag startar en. för oss som bestämt hingst 2010, skriv gärna även vilket sto som ni ska...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
13 824
Senast: TJT
·
G
Fälttävlan Några som ska till Bollnäs? Vi är anmälda, och det ska bli skönt att det är över två dagar, passar mig o min häst som debutanter att få...
Svar
15
· Visningar
2 161
Senast: OldQ
·
Dressyr Jag tänkte starta lokal dressyr och har tänkt låna syrrans sensation ride G:3 bomlösa dressyr sadel, men när jag läser tr står det så...
2
Svar
21
· Visningar
6 478
Senast: sweep
·
Hoppning Nu har jag typ blivit sån som tänker på allt. Och det jag tänker på just nu är hur det kommer gå för mig och min häst när vi ska ut och...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: Soff91
·
Distans Hejsan! Jag har ett halvblod/fullblods sto som jag annars tävlar hoppning lite lätt. Men har funderat länge på att testa distans, men...
Svar
9
· Visningar
1 544
Senast: sophia93
·
L
Islandshäst Jag har nyligen skaffat mig en bedömd valack som jag har på foder ev.köp. Hade vart väldigt roligt att få höra kommentarer om hans...
Svar
4
· Visningar
1 670
Senast: Olsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka