Betäckningar 2010

Sv: Betäckningar 2010

Ja, jag har hört att hans avkommor kan vara lite istadiga med temprament ;) Det är inget för mig dock... :) Men tack för tipset!

Har betäckt både Poco Black Magic Two och Impressive Team med Whiz N Vanna;). Så jag hoppas på två härliga röda reiners nästa år!

Vi UL:ade våra tre ston den 21 juni. Tjejen va då på 48:e dräktighetsdygnet, Tösa på 32:a och Nadish på 18:onde. Alla tre var dräktiga me Bertas Wild Rag ¨Trasan¨. Så nu blir det spännande i vår om allt går vägen!

lite uppdatering

Powwow dräktig på 18 dygnet med Bertas Wild Rag:laugh:

Chi Chi dräktig på 17 dygnet med Gators Dirty Larry, dock fanns det lite vätska i livmodern, vet trodde på en resorberad tvilling... ny koll om 7-10 dagar för att se om allt är som det ska! Håll tummarna!!!!!

Fanny verkar inte funka på fryst semin, så har gett upp det för i år, har satt ut henne till salu för på naturlig väg tar hon sig med en gång, ( har ju ingen egen hingst längre, så inte intressant för mig som avelssto) någon som vill byta sto?
;)

*kl*

är det någon som vet om det finns någon westernriden fjordinghingst i sverige? har lite småplaner på att betäcka min tant nästa sommar :d

kl

Vårt quartersto är betäckt med Tejons Nifty Pine, ska ultraljudas om en vecka ungefär så får vi se om det tog sig :) Tejons har dock inte misslyckats en enda gång hitills så oddsen är goda ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 036
Senast: lizzie
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 745
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 065
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar