Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Behöver hjälp med lite tips. Har en herre som har slagit sig av brodden framför magplattan. Vad har ni för tips? Har fått ett om att...
Svar
12
· Visningar
1 708
Senast: pomelo
·
L
Hoppning Hejsan! Jag vill träna upp hela min ponny, så jag undrar om ni vet några bra övningar som bygger upp: Hästens: Hals Rygg Rumpa...
Svar
9
· Visningar
2 703
Western Har suttit och tittat på lite tävlingsresultat från WRAStävlingar och funderar lite på en sak Ekipage 1 tävlar reining D och får 65...
Svar
18
· Visningar
2 058
Senast: sthu
·
Western har en häst (5 år) som jag eventuellt tänkte efteranmäla till Huntern på Nationals till helgen. Har några funderingar ang. Hunter då...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: cowgirl73
·
Western Hej! Eftersom så många skriver och undrar om det finns några duktiga människor i sin närhet tänkte jag också fråga det. Så...Vart...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: cowgirl73
·
E
Distans Hejsan alla glada distans ryttare :) Vem ska tävla Simlångsritten? Jag vill men jag vet inte om jag kan för vi ska till Göteborg en...
2
Svar
26
· Visningar
5 023
Senast: armaani
·
H
Hoppning Idag fick jag höra någonting som fick mig att se ut såhär --->:confused:<--- Meningen jag fick höra var: "Hopphästar ska ALDRIG böjas...
2
Svar
29
· Visningar
3 938
Senast: swe
·
Islandshäst känns inte det som lite tidigt??:confused: hon fäller för fullt, har gjort så i några dagar nu...kan det ha att göra med att jag för ca...
Svar
10
· Visningar
2 021
Senast: Popcorn
·
Dressyr Är det någon som har något bra tips på en kul övning där man kan träna övergångar och avbrott? Hur gör ni? :)
Svar
7
· Visningar
3 364
Trav Fick han sparken i direktsändningen :bow:
Svar
7
· Visningar
1 560
Senast: Giantchill
·
T
Dressyr När börjar ni vänja era unghästar att gå på kandar? Ännu är det långt kvar till kandarklasser för min 6-åring men funderar på om man ska...
Svar
5
· Visningar
2 034
Senast: TeamTop
·
Islandshäst Jag har en 4åring som jag ridit in själv. Han är väldigt duktig, ganska ridbar, lösgjord och mjuk och han är redo både fysiskt och...
Svar
10
· Visningar
1 945
Western Jag ska rida SPB-trailen och funderar på när 17 den kan tänkas gå? Vill ju inte vara där för tidigt, det kommer bli några timmar mellan...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Elanor
·
A
Trav Med risk för att det finns en sådan tråd. Tänkte höra med er andra vad ni säger/tycker om detta? Fick en jättefin hingstunge i Maj...
Svar
7
· Visningar
2 250
Senast: Buffe
·
Dressyr Nu MÅSTE jag köpa ett nytt kandar till hästen, har från början tänkt mig ett rundsytt men hittar inga jag gillar, eller ja ett OS men...
Svar
19
· Visningar
2 949
Senast: Minnaa
·
Trav Behöver ha TUNG skoning till ponnyn, har just nu halvrunda järn + grönsula båda fram och vanliga släta ridskor bak. Fungerar helt ok...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: martha
·
Trav Har ett 2-årigt varmblodsto e. Tap In u. Miss Albertina ue. Al Joe. Hon är ganska liten, har en lång, vägvinnande trav när hon vill, är...
Svar
19
· Visningar
3 163
Senast: Cilva
·
Islandshäst Hur funkar detta? Får man använda en obedömd hingst bara man löser betäckningsbeviset? Eller ska man exteriörbedömma iaf? Detta är...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 744
Senast: tina_sj
·
Trav Vad säger ni om de nya reglerna angående foder och tillskott? Foder och fodertillskott (nytt juni 2010) saxat från travsport.se...
2
Svar
38
· Visningar
5 796
Senast: ghost
·
Distans Någon som har förslag på vad man kan använda för att märka hästar på tävling förutom "griskrita"? Tyvärr är det i stort sätt omöjligt...
Svar
18
· Visningar
2 401
Senast: Prick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka