Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Måste man ha grönt kort för att starta klubbtävling? :crazy:
Svar
3
· Visningar
1 014
Hoppning Hur hoppar man en Irish bank på ett korrekt sätt??? Ska man landa ovanpå den eller hoppa över hela? Hindret jag pratar om finns bl.a...
Svar
4
· Visningar
1 506
Senast: Equilina
·
Islandshäst Jag började fundera på en sak angående foder till islänningar. Vad jag har läst så är det många som vill ha en hög kvot (protein/energi)...
2
Svar
20
· Visningar
4 239
Senast: maartinaa
·
P
Distans Till er alla som försökt att anmäla sig till Rimboritten - nu fungerar det. Jag ber så mycket om ursäkt, och det är lite pinsamt...
2
Svar
28
· Visningar
4 882
Senast: Litenvit
·
Övr. Grenar Hej Ann heter jag och jag hade tänkt åka ut till galoppbanan vi har här i Göteborg nu söndag 25 juli och bara spela på Plats, då jag...
Svar
18
· Visningar
1 708
Senast: PA-C
·
K
Hoppning Hej, jag är en vanlig ridskoleryttare som ska vara med i min första klubbtävling. :) Detta är en CR. :D Har då aldrig tävlat tidigare...
Svar
14
· Visningar
1 674
Senast: Speedway
·
Western Aaaah! HJÄLP! Min hatt har blivit blöt av regn och jag vet inte o den tål det?! Hur kan jag rädda den om den inte tål så mycket...
Svar
8
· Visningar
2 207
Senast: ricca
·
Tävling Jag tittade på deltagarlistan för Islandshästungdoms-SM http://www.strokkur.com/pdf/deltagarlista_100723.pdf En kille och 71 tjejer...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: em76
·
Islandshäst En lite konstig fråga kanske... Har islänningar jobbigare att tappa vinterpälsen än andra raser? Har suttit och kollat på...
Svar
12
· Visningar
2 249
Senast: Bewildered
·
Trav Nu har Spöket varit ute och shoppat sig en halsbygel (begagnad) för att testa på hästen som viker ihop sig. Men hur sjutton sitter...
Svar
4
· Visningar
1 502
Senast: ghost
·
Western Måndag och dax att sammanfatta veckan i Bökeberg. Vad var bra och vad var dåligt. Vad kan arrangören tänka på till nästa gång.
2
Svar
22
· Visningar
3 010
Senast: Apache
·
Western Har nyligen flyttat upp till Tierp och kikar nu lite åt alla håll för att se om här finns några roliga western/NH - människor??? Var...
Svar
6
· Visningar
1 335
Islandshäst Jag skulle vilja byta klubb,.. måste jag gå ur klubben som jag är medlem i nu? eller hur ska jag gå till väga? någon som bytt klubb...
Svar
2
· Visningar
1 154
Senast: qwert123
·
H
Körning Vi sitter här och funderar massor på olika vagns och sele alternativ. Rockarder är trevliga men vi skulle någongång vilja åka alla...
2
Svar
22
· Visningar
5 079
Senast: _L_
·
Distans Försöker att kolla upp hur många Travare som går Distans. Ska genom KM-listan kolla en hel del. Men, det vore trevligt om ni som har...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 083
Senast: fallon
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=vodleO2u-Ak&feature=player_embedded :) :love:
Svar
9
· Visningar
1 429
Senast: Bewildered
·
Trav Någon som vet hur det är med J.Frick?
Svar
1
· Visningar
887
Senast: MoonFlight
·
Trav Nån som är haj på bett ( från ridsidan) Jag har en treåring som ligger så hårt på bettet så jag tycker synd om honom...kan det hjälpa...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 378
Senast: Blackberry
·
Q
Islandshäst Är det så att Haukur från Skaneyland inte längre verkar i Svensk avel? Varför?
Svar
0
· Visningar
1 738
Senast: qrumelur
·
C
Western Bilder från Chappen! Blandat och Ocensurerat. http://picasaweb.google.se/carolalindthooralbum/20100701Chappen20101# Kommer mera :D
2
Svar
33
· Visningar
3 778
Senast: C_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar