Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Jag har idag varit o tittat på en fantastiskt välarrangerad startfälttävlan på Sämsholm!:bow::bow: Denna arrangör hade banne mig...
Svar
6
· Visningar
1 532
Trav Jag har haft min Mara i snart 5 år. Som 9årig gammal travare kostade hon bara några tusenlappar(de behövde platsen akut), och köpet blev...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: lynxlady
·
G
Fälttävlan Travökningen på diagonalen står det lätt ridning, innebär dte att man måste rida lätt, eller är det valfritt?
Svar
2
· Visningar
1 723
Senast: grl
·
Dressyr Köpte ett par nya Pikeurbyxor på rea som jag tänkte ha som tävlingsbyxor och tyckte att de såg typ ljusbeiga/cremefärgade ut när jag...
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: Elektron
·
Dressyr Någon som har tips på en sådan?? Eller tips på hur man löser det hela. :)
Svar
14
· Visningar
2 763
Senast: Primula
·
Western Hej alla glada människor där ute i sommarvärmen! Idag red jag min häst seriöst i repgrimma för första gången:) hon var kalasdukitg och...
Svar
11
· Visningar
1 369
Senast: fruxolisa
·
  • Låst
Dressyr Kanske en dum fråga, men är det någon som brukar tävla i Norge? Är det samma TR som i Sverige? Samma regler för utrustning osv? Har...
Svar
1
· Visningar
988
M
Hoppning Jag skulle gärna vilja ha lite tips om träning till en häst som blir så glad över att hoppa så han exploderar :P har hoppat uppe i...
Svar
5
· Visningar
930
Senast: vildros
·
Western Som "ny" inom western har jag allt mer börjat att inse att säkerheten inte är lika hög som inom den "vanlig" ridningen. Varför? Jag...
Svar
16
· Visningar
2 564
Senast: Molinima
·
Trav Ca 1989 var jag förbi ett rätt stort travstuteri i Säva (Uppsalatrakten), de hade hingstarna Ata Star L och Mr Drew i avel. Undrar om...
Svar
5
· Visningar
2 909
Senast: Rosett
·
Tävling Läste precis ett påstående om att man inte får tävla med svenska flaggan (på utrustning) i Sverige, men jag tycker det låter väldigt...
2
Svar
39
· Visningar
5 708
Senast: månFare
·
Tävling Jag missade min hästs vaccinering med en månad och har nu påbörjat en ny grundvaccination, *dumt och dyrt* men lika bra med tanke på...
Svar
6
· Visningar
1 608
Senast: LenaH
·
Dressyr Vad tycker ni? Det kommer iaf att bli mycket färre Msv-starter nästa år;)
2
Svar
29
· Visningar
6 830
Fälttävlan Hemmaplan för en gångs skull. :) Är det någon som ska åka dit?
2 3
Svar
45
· Visningar
5 079
Senast: EBF
·
H
Western Har länge tänkt att jag ska börja horsmanship träna mina hästar för att sedan sen kunna börja lite smått med westernridning har alltid...
Svar
10
· Visningar
4 877
Senast: sthu
·
P
Islandshäst Kan man köpa en "vanlig" hoppsadel till en islandshäst? Han ser lite mer ut som en new forest pga kroppsformen. Men är det bra för...
Svar
9
· Visningar
2 370
Senast: Lella
·
Islandshäst Funderade på en sak på SM. Nu var det ju extremt väder med 35+ så jag har full förståelse för att det förekom men är det tillåtet att...
Svar
9
· Visningar
1 603
Senast: Sputnick
·
Western http://bambuser.com/channel/teamrhc/broadcast/862162 Då kan vi få se lite iaf....:)
2 3
Svar
53
· Visningar
4 519
Senast: Lenita
·
T
Övr. Grenar Gymkhana-tråd bilder istället! Hittade bara gamla trådar om gymkhana, och jag orkar inte börja skriva i en 3år gammal tråd som ingen...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 619
Senast: Elliis
·
C
Dressyr Måste man ha en överdomare på dressyrtävlingar? Jag har letat i TR, men hittar bara att det är överdomaren som man ska prata med om...
Svar
13
· Visningar
1 405
Senast: Cettan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka