För alla oss som tyvärr inte kan vara på RHC

Sv: För alla oss som tyvärr inte kan vara på RHC

No worries BB! :)

Man kan inte alltid halla med varandra - och jag vet att mina inlagg kan vara svara att lasa ibland (fast hittills har ni iaf sluppit snygga ordblandning som t.ex. sticke (pinne+stick=sticke tydligen..) :angel: No hard feelings harifran :)

I en san har trad med asikterna (och vagorna av provocation) svallande hoga ar det latt hant att tonen blir lite bitsk pa alla mojliga o omojliga hall :) it's my bad too!

Att jag reagerade kan nog bero på att jag tycker mig känna Lenita och Bewildered och att de borde känna mig, därför blev nog min reaktion lite större än annars...

MMBetsybabe

F*n vad alla känner varandra här. Jag vill med vara med! :D

Att jag reagerade kan nog bero på att jag tycker mig känna Lenita och Bewildered och att de borde känna mig, därför blev nog min reaktion lite större än annars...

MMBetsybabe

Haha, ferstod det...därav mitt kanske lite beskare svar än jag skulle gett annars.... Peace sis...? ;)

tss klart du kanner oss :D

"Som det kan ga nar inte haspen ar pa" som ant morsan eller mormor hade sagt.. :D

O Sthu, alla valkomna :D

*fett knapplån*

Hola,
Den enda som är besk här är faktiskt jag. Ärligt talat så ser det förjävligt ut på bilderna. Förvisso påstås att det är ögonblicksbilder. Men även om det nu är det så är det förjävla dålig ridning att det ens skall se ut så som det gör på ögonblicksbilderna.

Jag kastar villigt första stenen i detta läge och tycker gott att rider man så pass att man ger sig ut och skall tävla till sig rosetter på hästens bekostnad så får man banne mig ta att man hamnar på bild och att folk upprörs när det ser ut som det faktiskt gör. Faktist fram för mera öppenhet så kanske vi slipper se såna bilder öht i framtiden.

Sen skiter jag i om det är jag, du eller din granne. Jag skulle skämmas ögonen ur mig och verkligen få en tankeställare om vad jag håller på med om jag såg sådana bilder på mig själv med mina hästar.

Och den tiedown är inget krav. Det finns de som kan rida timed events utan vare sig tiedown eller huvudlag.

Ledsen men jag kan faktiskt inte vara bekväm i den här frågan.

mvh Eva

har nagon pastatt att tie-down ar ett krav? Den ar rekommenderad i vissa fall, och i andra grenar far den absolut inte anvandas - ung som benskydd. :P

Okej...petimeterlisa....;) BÖR has då...:D
Är ju en säkerhetssak.

Bara undrade om det är ett ord. Trodde det var en del på hästen ;)

Men grammatikpolisen kan ha fel! :cool:

Pöss :love:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Hästvård skulle vilja höra era historier om sparkskador på bakbenen då min pålle blev sparkad på bakbenen och är tyvärr rädd för att han ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 012
Senast: jemeni
·
Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
799
Senast: bumpo
·
Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 052
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar