Örebro/Kvinnersta 17 juli

Sv: Örebro/Kvinnersta 17 juli

Aha, ja då vet jag vem. Ni fick hjälp av banan av Calle som äger den.
Hittade ni ut? Tjejen som blev grinig kom nämligen tillbaka och skällde på oss för att vi visat fel väg men Calle hade ju sagt att man kom ut där...

Tråkigt för tjejen som trillade av men det var rätt snyggt att ställa sig på stocken som hon gjorde...haha :)

Hoppas vi med:banana::bump:
Vår häst gjorde en strålande säsongsdebut :laugh:. Blev 5:a i klassen och 3:a i DMet :love:. Duktig inlånad ryttarinna som bara har hoppat honom tidigare :bump:. Nu hoppas vi att ordinarie ryttare snabbt blir bra i sin arm så får vi se när hennes säsongsdebut blir.

Jag tillhör en av dem som fegade ur på hindret innan den galet branta backen i enstjärnig. Min häst ville verkligen inte hoppa ut där, och jag var väl inte allt för på själv ;) Jag tycker terrängbanan var jätte fin för övrigt, men just det hindret tyckte jag var väldigt dåligt! Backen kändes överdrivet brant + att det var väldigt halt där...

Framhoppningen till banhoppningen var under all kritik! och vart fanns tidtagningen vid banhopningen? ingen flaggare eller någonting... och ett stort minus för att banan inte var färdig ca en halvtimme före första start... Jag vill iaf alltid gå banhopningen innan jag ridit dressyren.

Sekreteriatet verkade inte ha särskilt mycket koll på något, men de var trevliga :)

Framhoppningsbanan inför terrängen var full av hålor, vilket inte heller var särskilt bra...

Jag tycker faktiskt tyvärr att det var mycket som var väldigt dåligt, men hindrena i terrängen gillade jag iaf! utom backen... Och man får väl vara glad att det iaf finns klubbar som anordnar tävlingar :)

Aha, ja då vet jag vem. Ni fick hjälp av banan av Calle som äger den.
Hittade ni ut? Tjejen som blev grinig kom nämligen tillbaka och skällde på oss för att vi visat fel väg men Calle hade ju sagt att man kom ut där...

Tråkigt för tjejen som trillade av men det var rätt snyggt att ställa sig på stocken som hon gjorde...haha :)

Haha, ja jag kände att det var en rätt skicklig avsittning måste jag säga! Nu är det handbollsklister i sadeln som gäller i Bollnäs ;)

Liknande trådar

Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 504
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 420
Senast: Brynja
·
Fritid Ska åka dit i morgon och enligt Google maps såg det ut att vara en del vägarbeten. Någon som vet hur det är? Tar vanligtvis två timmar...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka