Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Har lite funderingar att flytta mig och min hæst till norge, Vart håller de norska western- trænarna till? Kommer i så fall flytta 5...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Baremeg
·
Fälttävlan Vi har redan två anmälda :bump: Någon härifrån som kommer? http://www1.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=572116
Svar
15
· Visningar
1 777
Övr. Grenar Är det någon som sitter inne med lite info, bilder eller film på honom? - Lägg upp! :) Vill även se avkommor! Min ena medryttarhäst är...
2
Svar
21
· Visningar
5 073
Senast: Sonic76
·
Distans Vilka ska dit? Jag ska dit som hästskötare till denna dam.
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 309
Senast: Josa
·
Fälttävlan Då vart anmälan till GP i Tyskland konfirmerad. :) Nu ska bara allt annat runtomkring organiseras. Transport, boende, uppstallning mm...
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: sita
·
Trav har en novafon ( som jag tror den heter). Har ni någon erfarenhet av en sådan? Har ett sto som är väldigt spänd i rygg och kors. Har...
Svar
4
· Visningar
3 999
Senast: The horse1
·
Körning Vad skulle ni säga här: Lokal LB den lättaste nivån som sedan följs av Lokal LA som är 'svårare'?
Svar
1
· Visningar
886
Senast: agtatoon
·
J
Western Jag har köpt en äldre Big Horn ponnysadel att ha till mountainstoet. Sadeln är i bra brukskick förutom fendrarna som är mer nötta, och...
Svar
5
· Visningar
2 551
Senast: Ginne
·
B
Western Hej! Jag har en westernsadel i min ägo som jag nu vill sälja, men jag kan ingenting om westernsadlar! Jag sökte på dess "namn" och...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: Ginne
·
H
Fälttävlan Jag vet att jag inte var ensam bukefalist i Trossnäs.... jag vet nämligen vem underbarn är nu :D men hon har inte skrivit något om sin...
2
Svar
25
· Visningar
2 773
Senast: Hunter
·
Hoppning På tävlingen i helgen ska det vara ponnyklasser innan storhäst. Jag har ingen aning om hur man räknar ponny, jag antar att jag...
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Arwyn
·
Övr. Grenar Svenskt Derby närmer sig med hastiga steg. Redan imorgon (15/7) är det Derby Trial. Fyra av hästarna har redan varit ute över distans...
Svar
8
· Visningar
1 537
Senast: Creetown
·
Hoppning Kan någon snälla förklara för mig vad A:0+C/A i en Msv B innebär?
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Jeps
·
I
Tävling Har sökt runt lite men inte hittat någon sådan tråd. Tänkte höra med er hur många klasser, både på 2 och 3 dagars meeting ni tycker är...
Svar
5
· Visningar
1 419
Senast: ilovemyhorse
·
Trav Behöver lite hjälp med hur man räknar ut tider/tempo på banan. Vet egentligen inte den smidigaste vägen. Har hört att om man kör 100m...
2
Svar
24
· Visningar
9 333
M
Trav Hej , där jag praktiserar ( Stall Benny Nilsson ) finns de en liten 2 årings märr efter Spotlite Lobell , hon är inte stor. Vill höra...
Svar
15
· Visningar
2 164
Senast: Pia-Moni
·
Islandshäst Har länge funderat på att betäcka mitt sto nästa år. Har ju erfarenhet så, men kan ju inte precis allting. Har mer sett det som en kul...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: skogssmurfen
·
F
Western Total nybörjare helt utan insikt men med en nyfiken fråga: Hur lär man in neckreining? Det blir väl lite "tvärtom"-effekt, i vanliga...
Svar
3
· Visningar
1 388
Senast: wrangler
·
S
Hoppning Hej! Jag har ett problem. jag älskar att hoppa & vill bli ännu bättre i det men jag har lite problem .. För det första är inte min...
Svar
10
· Visningar
2 097
Senast: SannasMichelle
·
Hoppning Jag försöker kvala till 130 dvs få nollrundor i 120. Jag har en 10-årig häst dvs. inte en ungäst. Nuförtiden har man ändå rätt att...
Svar
2
· Visningar
2 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka