Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det var min häst som hade lite problem
jag menar, det var han som stod mitt på vägen och hoppade när ni skulle rida om. (det var ni med den lilla hästen med limegrönt träns va?)
förlåt
han betedde sig så hela vägen hem och ända tills jag släppte honom i hagen ^^,
han lekte att han var galen hingst
det var första gången vi red, och eftersom han har lite tävlingsinstinkt (lite ><) så hade jag väl väntat mig något sånt.
men inte så mycket
Skulle kanske passa på att tacka arrangörerna för en supertrevlig ritt Jag o min häst hade jätteroligt ute i skogen! Fin utsikt uppe på Isabergstoppen också
vill tacka alla arr till isabergsritten.
en mycket välgjord och tilltänkt bana.
vi kommer till er nästa år och hoppas då på lite längre distanser, en stor eloge till er:
kramar anne och zonny brückner
Kan bara instämma med tidigare talare... Tack för en kanonbra tävling, trevliga funktionärer och medtävlande!
Sen att Migrant inte tyckte det var så kul att gå ensam de 2 sista milen och vi blev hämtade i skogen för domare och veterinärer ville åka hem är en annan femma...
Tack alla för att ni kom! Vi är jättenöjda och stolta över att ha genomfört vår första egna ritt! Vi kommer igen nästa år och då blir det förmodligen även en 8mil på programmet!
"Vår" 9-åriga tjej på gång i mål, hon kämpade på så duktigt hela vägen trots en dle missöden. Bland annat så hann vi rida 200m sen blev hennes häst biten i rumpan av en annan medtävlandes häst Dock så redde det ut sig bra och vi hade följe en bit sen. På slutsträckan över bron hände nästa missöde, här hade vi en man i sportbil som trängde sig ut på bron så att S inte hade så stor marginal mellan bil och räcke. Tack gode gud för en snäll ponny
oo vad det glädjer mig att ni skall ha längre distanser, då kommer både jag och zonny komma.
och jag skall nog allt få med mig mer folk, till denna fina ritt.
många kramar anne och zonny brückner
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.