Anmälningsproblem

Sv: Anmälningsproblem

Även klubbrabatter är svårt att få att funka i TDB... och att välja uppgjord som man kan göra fungerar inte, fråga Anro :idea:[/QUOTE]

Japp :( nu fick annan TDB;are anmäla till Mantorp, så nu ska pengar föras över till annans personkonto! Idag ringer annan bukis och nu kan inte HON anmäla till Boxholm för att en efteranmälning inte blivit bokförd som betald.. Jag fick anmäla åt henne till Boxholm, så nu ska kve...... föra över pengar till mitt personkonto. Känns inte som om det är helt ok det här systemet.

Roligt är dock att i TDB kan man se vilka som anmält sej, hur många starter det kan tänkas bli å det är positivt :banana:

Eftersom någon ansåg att jag skulle ta mina problem med E måste jag skriva att självklart har jag gjort det. Men då det är problem och problem behöver lösas men beroende på vilken gren som har problem så löser man numera det olika fort. Tidigare kunde ju företaget lösa det som de ville, nu ska förbundet säga sitt också = inte lika smidigt.

Men vad hade dom för svar på att TDB låses om man kör Uppgjord mer än 2 ggr? Kan inte läsa nånstans att det är så?

Men vad hade dom för svar på att TDB låses om man kör Uppgjord mer än 2 ggr? Kan inte läsa nånstans att det är så?

Det visste inte jag heller förrän jag skulle anmäla o då stod det fint i inforutan på min TDBsida:eek:

surprise!!!

Men ursäkta en dum fråga...

Varför får man inte göra uppgjord mer än två ggr? Det borde väl vara upp till arr att avgöra det, INTE tdb.

Är det kanske så att den lilla guldpengen inte hamnar på tdb kontot kanske som gör att det finns en spärr? Diktatoriska fasoner isåfall...

Ja, och ni skulle svimma om ni läste konversationen mellan mig och supporten.
Summasummarum = Kunden har alltid fel :crazy:

dom tycker att vi ska ha massa pengar på kontot insatt jämt ifall man vill efteranmäla...för då uppsår inte detta problemet...:angel: nähä....jag vill inte vara deras bank, det räcker med 10-kronan (så funkar det inte iallafall)

TDB är jättebra när man anmäler veckor i förväg och betalar. Ryttare och häst håller sig friska och genomför tävlingen. Då är allt frid och fröjd :) MEN så fort det händer något utanför den vanliga ramen ex licenser, efteranmälningar, byten, olika betalningar, uländska ryttare mm så blir det så himla omöjligt om man inte har folk som tex mammaberg som fixar och donar....men då är det dom som ska ha en massa besvär....:eek:

Varför blir dom så sura när man påpekar att olika saker inte funkar och bara skyller på handhavandefel...???

Fast jag måste protestera lite...;) för i samband med den stora hopptävlingen som jag var sekretariat på nu förra helgen så fick jag ha support kontakt både hit o dit ang TDB och dom var jättetrevliga hela tiden! Fick mycket mer hjälp än jag bad om och det var inte fel i mitt fall!:D

Jag fick det som förklaring på varför en dansk var arg. På min fråga om varför det är så svarades det att man inte ska använda uppgjord mer än i undatagsfall.

Jag har mycket goda relationer med företaget och supporten använder jag inte. Kontaktar någon av de 2 som jag jag vill ha kontakt med direkt.

Ang anmälningar och stängning.

Om man väljer att stänga så har man som ryttare ingen aning om var man hamnar i kön OM inte klubben väljer att publicera kön.

Om man väljer att låta vara öppet för anmälan och de efter kommer i kön så kan man se hur man ligger till.

Personligen uppskattar jag sistnämnda alternativ MEN jag kan inte använda den i Gärds eftersom vi har så många utländska starter (ca 30% senast).. iof hade vi aldrig någon officiell kö eftersom vi kör efter "alla ska med". Då är 90-klassen med CR super! :idea:

Fast jag är helt emot 90-klasser med CR. Och nej, det är INTE för att jag tänker rida det för resten av mitt liv!:D Utan det är bara att titta i startlistorna var de flesta starterna ligger så förstår alla hur lätt de kommer att urholkas om det bara blir CR i alla 90-klasser.

Det finns en uppsjö med ryttare som bara kommer till 90-klass av olika anledningar och att döma bort alla dom som vill rida den klassen med chans att vinna en rosett o ett HP det är ganska korkat anser jag. Speciellt som vi vill locka folk TILL sporten o inte från.

Nu blev det offtopic o det är DITT fel mammaBerg!:devil:

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 562
Tjatter Deltagarlista cirkus Lenis Mammas quarter4ever Gabby_Ossi Mistimed Snurrfian fio bollen__ Derring-Do hemlig Hedinn Idahoe Ferrari Goda...
28 29 30
Svar
593
· Visningar
19 078
Senast: Hedinn
·
Trav Jag har hittat tre passande lopp till min häst. Dessa infaller tre veckor i rad. Hur ofta kan man starta? (eller kan och kan... hur...
Svar
4
· Visningar
2 614
Senast: sandrafors
·
Hästhantering Jag har en medryttarhäst som har problem vid lastningen. Lite bakgrund först: Det är en kallblodstravare. Han har gått löp och fick...
Svar
11
· Visningar
1 370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka