Hade bara
@Hedinn kommit in och röstat lite tidigare hade jag nog haft vett att rösta på Q istället, jag fick panik när jag insåg att Snurrfian antagligen var god trots allt (jag hade varit böjd att rösta på henne själv fram till att Q röstade där). Hade typ ingen tid alls på mig att reda ut vad jag trodde eller inte trodde, så jag föll tillbaka på tidigare teorier där jag tyckte Heddan varit skummast. Men insåg när hon sen bytte röst att hon nog var god hon med...
(till mitt försvar tänkte jag att Heddan och Q satt i lyan ihop, så i så fall kunde jag ta Q sen om jag inte ändrat mig om Snurrfian).
Jag skyller på min kusin som sa fel siffra när jag inte kunde bestämma mig vem som var ond eller ej.
(Fast till hennes försvar sa hon 1 först, men jag orkade inte teoria mot Mammas då hon hade för många och långa inlägg... ooopps
Sen sa hon 5, och det var Hedinn, såatteh...)
Nu tar jag en till halvårspaus från ulvspelandet tror jag. Lugnar nerverna lite.
Jag tänkte "Åh, vad skönt att vara Bybo. Bara kunna lalla runt lite utan ansvar tills någon lynchar/käkar mig och sen kunna hjälpa till från åskadarna, perfekt!
"
Gud vad upprörd jag blev när jag insåg att ulvarna visste att jag var siad och sen inte ens hade the decency att käka mig.
Jag röstade i alla fall på en ulv en gång! Alldeles by myself! Egen teori! I'm IMPROVING!