Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Trav Är det någon mer här som har sitt varmblod efter Firm Tribute? :) Och så undrar jag om det finns någon som har bilder eller vet vart...
Svar
8
· Visningar
1 576
Senast: Kaluna
·
W
Trav Hej alla! Nån som har erfarenheter om dessa vagnar? Ser att fler och fler använder dom. Tycker det verkar som ett klokt alternativ att...
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: YW1966
·
Hoppning Någon som har samma problem? Lösning? Hoppa med jord och platta på? Har två st unghästar som är så pass kvicka i frambenen att dom...
Svar
7
· Visningar
1 741
Senast: rebeckasff
·
C
Dressyr Hej! Jag har ett litet problem (tror jag?) Min cponny som är helt underbar i dressyren, en riktig läromästare lägger gärna tungan över...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Lancet
·
S
Hoppning Hej ! :) Vet inte om jag postar detta inlägg under rätt "flik" men jag testar för det har ju faktiskt med mig som ryttare att göra ...
Svar
5
· Visningar
2 122
Senast: Zipp2010
·
J
Trav Någon som har info angående So Perfect? Någon som använt honom förra året eller som sett honom live. Funderar på att boka honom iår men...
Svar
2
· Visningar
1 521
Senast: Joppe72
·
Hoppning Hej! Nu behöver jag er expertis! :) Till våren ska min tioåriga häst som inte är hoppad på minst fyra år få börja hoppa lite...
Svar
2
· Visningar
1 621
Senast: Lollsan
·
G
  • Låst
Islandshäst Nu har vi haft hästarna snart i 2 månader. 19 o 26 år. Det 19 åriga stoet är alltid lugn och stabil, men den 26 åriga är mycket het. Vi...
Svar
18
· Visningar
1 950
Distans Kan någon hjälpa mig att reda ut detta. I TR står att "Ryttare på kategori C- och D-ponny får delta i ponnytävlingar i Sverige t.o.m...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Seabisquit
·
Islandshäst Hej! Det kanske redan finns trådar om detta, men jag undrar lite över det här med att klippa hästarna när dom fäller. Vi har tre...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Blossi
·
Islandshäst Hej!! Jag håller på och velar och funderar över det här med foder och träning.. Just nu går min isis kille på 7kg hösilage & ca 500g...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 171
Senast: Lobelia
·
Hoppning Vet ni att Tysken Gunter Winkler och hans Standardbred Häst Halla vann två Olympic Gold i Stockholm 1956? Hitte en film från den...
Svar
3
· Visningar
1 319
Islandshäst Skulle vilja ha tips på hur jag ska aktivera bakdelen på min islandshäst mera, samt få mer påskjut bakifrån, hon kan nämligen bli...
Svar
4
· Visningar
2 324
Senast: kryddelydd
·
Islandshäst Jag har länge funderat på att köpa en sensation ride. Innan var jag inne på en g3 med g4 sits men har nu börjat fundera på en ren g4...
Svar
2
· Visningar
1 476
T
Distans Hej! Har en liten fråga. Ni som har sponsorer, i vilken klass (sträcka) var ni i när ni skaffade dem. Hur långt upp i resultat listan...
Svar
0
· Visningar
954
Senast: teambluestars
·
Islandshäst Hur har det gått för er? Jag betalade in medlemsavgift i mitten på jan och för tävlingslicens för en mån sen. Hur lång tid brukar det...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: fia0
·
Övr. Grenar I år kommer det vara många ponnylöp på Täby, och dessutom tävlingar på Strömsholm, på Jägersro och i Götebrog. Plus Skandinaviska på...
Svar
10
· Visningar
1 880
Islandshäst Undrar om man kan få lite tips och något schema hur ni gör när ni börjar rida in era islandshästar. Hur många dagar i veckan ska man...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: bellabus
·
Islandshäst Jag har i alla år drömt om en egen häst och nu börjar den drömmen äntligen gå mot en verklighet. Så nu till mitt bekymmer. Ska jag...
Svar
10
· Visningar
2 674
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Jag ska troligtvis köpa en ny sadel. Har en femgångare som behöver mycket hjälp i tölten så behöver en sadel som man ej blir för låst...
Svar
11
· Visningar
2 077
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka