Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men var skulle du göra av hästen? Är ju kanske inte så lämpligt att binda den vid transporten i närheten av motorväg exv.
Jag undrar bara av nyfikenhet alltså, om ni tänker "steget längre" eller om ni tänker "det händer inte mig"
Anledningen är väl egentligen att jag fick lasta ut och in två hästar själv när det hände mig. I det läget (ens med en häst) hade det inte varit spec lämpligt att vara själv.
kl.
Vad gör ni som åker Själva om det händer något? På vägen eller på tävlingsplatsen. Har ni en tydlig plan b?
Jag kan inte tänka mig att det skulle bli så kul att få punka på transporten när man är ensam.
Eller om man samlar av och skadar sig? Man kan ju inte direkt förvänta sig att arrangörerna ska ta hand om hästen?
Jag har "ICE" framför min mamma och pappas namn i mobilen. Det är internationellt som folk kan söka genom medvetslösas mobiler. In case of emergency.
Men det är ju inte så ofta man har mobilen med sig inne på banan dock
Det ända som är besvärligt med att tävla dressyr själv är att hinna hämta protokollet, kolla procenten och resultatlistan för att se om man sedan ska in på prisutdelningen. Ibland är klasserna små eller om man startar långt bak i startfältet så är det inte alltid man hinner ställa in hästen för att springa och se sitt resultat. Speakerljuden är det ofta lite si och så med och det kräver bara att det blåser lite för att man inte ska höra vad de säger i högtalarna.