Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Ni som är domare/duktiga på FIPO! Har tänkt starta rommes drop-in kval men min häst har "guldskor" med 6 svetsade broddar. Är detta...
2
Svar
24
· Visningar
3 082
Senast: katharina
·
Islandshäst Hur går ni tillväga vid töltsättning? Har Ni några bra tips? Jag har ett sto med stark trav som aldrig har visat tölt ute i hagen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
15 684
Senast: kryddelydd
·
Fälttävlan Har kollat i TR men får inte riktigt klarhet. Jag tog fälttävlansmärket för sisådär tio år sen på ponny. Har ett märke med ett F...
Svar
1
· Visningar
2 326
Trav Vad betyder det? Hittade en häst med * efter namnet https://www.travsport.se/hast/visa/671966/resultat Två till...
Svar
8
· Visningar
6 628
Senast: juvelen
·
Trav Jag är på jakt efter en säkerhetsväst, egentligen 2 .. en att köra kusen på banan i och en att rida kusen hemma i. I fredags var jag på...
Svar
7
· Visningar
3 644
Senast: ghost
·
E
Western Vad tyckte ni om Mässan på Gbg Horseshow? Vad det mycket utbud av försäljare för westernutrustning och övriga westernrelaterade etc. Var...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: Snubbelfot
·
Trav Är de lika bra som de var förr? Hade ett gammalt ställ som höll väldigt bra och andades. Efter de gav upp så har jag köpt för ridning...
Svar
1
· Visningar
1 255
Senast: Squie
·
Dressyr Någon som är där och kan berätta hur det såg ut?? Såg att KvK och Biggles hamnade tvärsist-vad hände? Vad är det som inte fungerar...
2
Svar
38
· Visningar
4 267
Senast: Rider
·
A
Islandshäst Ja, har snott upplägget från travforumet här på Buke, men vad har ni eller era hästar varit med om för tokroliga, dråpliga och inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 221
G
Islandshäst någon som har en eller provat en pfiff bomlös på sin isis?vad tycker ni om den? Vilken pad använder ni? Tror ni om en bomlöspad från...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: fjordtokan
·
Tävling Tävla för flera olika klubbar? Kan man göra det? Jag har alltid tidigare tävlat för min gamla hemma klubb men ska nu efter flera års...
Svar
4
· Visningar
1 576
Senast: Ottilia
·
Tävling Jag hör ju då och då att folk åker iväg till tävlingar med hästen själv, så jag undrar kort och gott hur ni som åker själva gör rent...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
15 279
Trav Jag har kommit till den punkten att jag är tvungen att shoppa en annan speedcart och har nog kommit till det beslutet att det nu blir en...
Svar
1
· Visningar
1 369
Senast: martha
·
Övr. Grenar heter ett gammalt drama av William Shakespear.....Merchant of Venice var väl originaltiteln. Det är också namnet på en ny avelshingst...
Svar
2
· Visningar
1 786
Senast: F-Blod
·
Körning Sitter här som ett litet barn och väntar på att min nya stjärna ska anlända :D Har hittat min perfekta ponny (hoppas jag :d)! Ett...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: Pinkilly
·
Körning Jag har lyckats få tag i en trevlig vagn till min ponny, men jag tycker att skaklarna är i kortaste och smalaste laget. Det finns ett...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: moiran
·
Islandshäst Mitt islandssto heter Saela, är det någon som vet vad det betyder? :) Har googlat lite men inte hittat nå direkt svar, har hittat att...
Svar
16
· Visningar
2 848
I
Islandshäst Har ni prövat eller använder ni barefoot bomlösa sadeln på er isis? Jag har funderat på att skaffa en barefoot sadel till min isis...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 019
Senast: Arwen
·
Dressyr Hej hej! ni får ha överseende om tråden ligger fel osv, detta e min första :D jag har nu sadlat om från wester/skogsridning till...
Svar
10
· Visningar
2 597
Senast: Tamina
·
Trav Vi har en grann liten tvåårig hingst som målet är att bli tävlingshäst. Vi överväger om han ska kastreras eller ej. Vad ser ni som...
Svar
5
· Visningar
3 574
Senast: Roquepine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka