JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
feel
Startdatum
Startdatum
15 Maj 2007
Svar
Svar
40
Visningar
Visningar
6 869
Sv: Prestige sadlar
Ja, det verka skilja sig massor mellan olika läder och sadlar. Nu har ju inte jag en amerigo, eller prestige, men jag tänkte kalvskinn kanske borde tas om hand på annat sätt än läder. Tack för tips. Skall se hur amerigos produkter är.
Dressyr
Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Utrustning
Varning för novell!
Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra....
Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Hästmänniskan
Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Hästmänniskan
(Vet inte om detta är rätt tråd, men provar)
Hej!
Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Storstädat hela lägenheten, tog fem timmar men nu är det underbart. Ett glas rött och strax dags att provsmaka Janssons!
Halfrek
1 minut sedan
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Debut för vodkapasta i köket, sonen serverade en så himla god variant sist vi besökte. Salsiccia, san marzano-tomater, parmesan och lök...
sjoberga
8 minuter sedan
Svar: 1 062
Visningar: 50 272
Allmänt
Uppfödning Portugal
Avel Hon betas inte alls nu. Ingen är direkt super taggad att gå med henne.
Aldrig stött på en häst som hotar och anfaller sin människa för...
Emine
58 minuter sedan
Svar: 49
Visningar: 1 806
Avel
Bildtråd
Gnägg Världens bästa ponnyplutt! ❤️
miumiu
Idag kl 17:24