JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
feel
Startdatum
Startdatum
15 Maj 2007
Svar
Svar
40
Visningar
Visningar
6 869
Sv: Prestige sadlar
Ja, det verka skilja sig massor mellan olika läder och sadlar. Nu har ju inte jag en amerigo, eller prestige, men jag tänkte kalvskinn kanske borde tas om hand på annat sätt än läder. Tack för tips. Skall se hur amerigos produkter är.
Dressyr
Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Utrustning
Varning för novell!
Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra....
Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Hästmänniskan
Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Hästmänniskan
(Vet inte om detta är rätt tråd, men provar)
Hej!
Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Akvarietråden V
Övr. Djur Min samling mini-kar:
Bara massa småkryp som bor här just nu. Skålen är till för yngel och 8 liters kuben ska vara till caridina...
Scandi
9 minuter sedan
Svar: 1 328
Visningar: 39 398
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Precis! Hade det bara varit en av mina systrar som varit kass så hade man kanske kunnat skriva av det som otur, men när både de och...
Lyan
Idag kl 10:54
Svar: 1 828
Visningar: 177 093
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Okunskap gissar jag? Men det kan inte varit första gången dom hundarna gjorde utfall 🙈 men för vissa ringer aldrig klockan.
Nota
Idag kl 10:31
Svar: 1 118
Visningar: 64 817
Hund