Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hur skulle ni beskriva era hästars personligheter om de varit en människa. Hade de varit tex, En 40ålders man i sina bästa år som... 2
Svar
29
· Visningar
2 490
Senast: cress
·
Distans Ja, hur långt eller lång tid i transport när man åker samma dag som tävlingen tycker ni är okej? I mitt fall gäller det att åka till en...
Svar
13
· Visningar
2 949
Senast: fallon
·
Trav Jag undrar om man kan "bygga" om en remsele till en QH på enkelt och bra sätt? Blir det stabilt när/om man gör det själv eller är det...
Svar
8
· Visningar
2 654
Senast: maue
·
Islandshäst Ni som har koll på hur det ska gå till när man äger hästar på Island, vet ni hur man ändrar uppgifter i WF? Vi har beslutat att byta...
Svar
0
· Visningar
856
L
Trav hej, jag tänkte höra om det finns någon som håller på med monté och kanske kan hjälpa mig med lite funderingar. jag har ridit in och...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: LyckaCamilla
·
P
Western Är det någon här som har bra koll på Halter klasser? Vad gäller? Hur ska man vara klädd, och hur "går" man? Är det uppdelat i olika...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: wrangler
·
Hoppning skriv ner alla pay and jump som ni vet ska vara i år :D. datum-anläggning- stad/by sätt igång!!
Svar
13
· Visningar
4 117
Senast: LLaika
·
Western Börjar bli desperat, vill hitta en sadel som ligger bra och inte glider runt eller fram på min unghäst som ska ridas in under våren. Hon...
Svar
5
· Visningar
2 912
Senast: Egonson_
·
Hoppning Måste man ha ett NYTT mätintyg nu med cm angivet? Vi har ett mätintyg på ponnyn, 139,6 cm sedan flera år tillbaka, men måste jag göra en...
Svar
2
· Visningar
1 396
Senast: pillis32
·
Svar
2
· Visningar
1 426
Hoppning Min stora unghäst har fått mig att fundera lite... Hon är stor, försiktig och väldigt hinderklok. På tävling blir hon taggad (på ett...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: Docka
·
Fälttävlan 11 mars, på söndag! http://flyingehus.se/ Även stilbedömning/domarutbildning 17 mars! Gunilla ska ha på Gärds senare i mars... 2
Svar
25
· Visningar
2 767
Senast: Gabby_Ossi
·
Distans I år är det dags för min femåring att debutera och bortsett från en PP på valacken ifjol är det även debut för mig. Just nu får jag...
Svar
13
· Visningar
1 747
Senast: Liten
·
Distans Tänkte tipsa om att det finns en nyinsatt prova-på-ritt i Västeråstrakten den 31 mars! Kolla på Mälardalens Distansryttares hemsida för...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: Styltan
·
Islandshäst Kanske redan har diskuterat utbildningen på Wången i detta forum? Men jag har äntligen tagit tjuren vid hornen och sökt... 2
Svar
20
· Visningar
2 868
Fälttävlan Tack så mkt för all stöttning och support under mitt halvgalna äventyr idag. :love: Jag har via Q fått info om att ni är några stycken...
Svar
4
· Visningar
1 269
T
Trav Hej allihop! Vet inte mkt om sporten och travhästens skötsel som sådan. Men har nu fått travfolk alldeles inpå mig och är lite frågande...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: martha
·
Dressyr Extremt fånig tråd egentligen men då jag har oerhört långtråkigt en fredagskväll och bläddrade förbi en blogg där de hade ställt en... 2
Svar
35
· Visningar
4 774
Senast: m85
·
Dressyr Hej! Jag har en fundering. Får man rida derssyrtävlingar på bettslöst träns? Typ lindell, sidepull? Om inte...varför? Borde...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Laivine
·
Fälttävlan Jag sitter här hemma och är förkyld och har tråååkigt! Sen vill jag se lite mer aktivitet här på FT forumet även under lågsäsongen. Så... 40 41 42
Svar
835
· Visningar
57 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Boendeyta med barn
  • Pendelparkering Stockholm
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka