Årest första terrängträning!

Sv: Årest första terrängträning!

Usch vad ni är otäcka hela högen!:p Terrängträning??? Näe vi har snögalopp på schemat...:grin:

Det har faktiskt vi med just nu :p

Jag fattar inte varför det inte var träning helgen som var!! Jag ahr iofs inte gått runt på terränbanan heller men va fasen, det är ju sandmark så det borde väl blir ok fortf :p

För jag var sjuk då och inte styrde upp någon träning ;) Annars brukar jag vara ganska så först med att åka å träna tycker jag :D

Ja, jag kunde inte riktigt med att ringa och fråga om Ted hade träning när jag liksom inte kunde ställa upp med häst. Jag vill ju bara titta :D Dessutom var jag ännu mera sjuk igen på lördagmorgonen så då var det dessutom helt olämpligt :p

KL

Jag är sugen på att åka på stildomarkursen men inte sugen på drygt 80 mil i bil!

Jag har anmält mig och fått tid till träningen på söndag, 11.30 rider jag :banana:

Nu ska jag bara ha fatt i sadel också då :angel: Hade bästämt tid att jag skulle hämtat en förmiddags men någon annan hade hunnit före och köpt den igårkväll :cry:

Men nu har jag en annan på G som jag ev ska ta imorgon eftermiddag, håll tummarna att den finns kvar nu!

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 965
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 183
Senast: Flixon
·
Hästvård Hejsan! Jag har en häst som är halt fram och bara på böjt spår och på mjukt underlag. Jag importerade honom i december och eftersom...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
28 011
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar