Sv: Wången

Jag har en unghäst att låna ut om ngn behöver till ngn utbildning. Teitur från Bergeå gård. E Feykir från knutshyttan U Yr från Bäsna.

Han är född 09. Lite hanterad. verkad ,vaccinerad och avmaskad enligt konstens alla regler=)

figge-och-teitur-augusti-11-0322.gif

Hej!
Tänkte bara säga att jag tänkte ta hästar på inridning i sommar (har gått första året på hippolog, planerar att göra c-tränar provet nästa vår). Kommer vara i Riddarhyttan på Forsens islandshästar. Om du skulle vara intresserad :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Blossom
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 920
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka