Om er häst var en människa!

Sv: Om er häst var en människa!

Knappis..

Min häst är skolans snyggaste kille, vältränad sportig lång, musklig slank, med mörkt hår och mörka ögon, han är drömkillen och alla tjejer vill ha honom och jagar honom, men han är inte så seriös, flirtar lite med alla och strular runt lite här och där och tjejernas hjärtan brister.

Han är ganska känd idrottare så tjejerna är ganska nöjda med att dom fått till det lite i alla fall, de är ju trots allt stolta över att just han visade lite intresse för ett kort tag i alla fall, så trots att de känner sig playade och besvikna så är de rätt stolta över att ha varit med just honom.

Han är rätt tuff och har extremt mkt energi, han är inte den sega typen utan vill att det ska hända saker hela tiden, han är rätt smart och lyckas ganska bra i skolan, men har ganska svårt att sitta still och man skulle nog kunna säga att han har lite koncentrationssvårigheter och han hittar på rätt mkt bus och retas en del, de andra killarna ser upp till honom och vill va med honom.

Han är rolig och underhållande och är den som gärna drar dumma skämt och retas, han är rätt dryg och kaxig och han har självförtroende som heter duga, han vet om att han är störst bäst och vackrast och det stör de andra, men de ser ändå upp till honom :p

Han går sista året på gymnasiet inriktning idrott kost och hälsa, han vet inte riktigt vad han vill bli, men han tjänar rätt bra på sin sport och drömmer om att bli största stjärnan i fotboll om några år.

Senast ändrad:

Geysir 21-årig valack
Erfaren och ärrad 60-årig företagsledare. Något att hålla i när åskan går. Vänlig på ytan men stenhård när det gäller. Har ett gott öga till yngre tjejer... och killar...

*kl*

Min femårige valack Pá skulle vara en ung kille, som skulle kunna verka lite strulig, mest för att han är så nyfiken på livet att han måste prova på precis allting, och inte riktigt kan koncentrera sig. Är trots det duktig i skolan, eftersom han har lätt att lära sig, vilket gör att han är lite av en hemlig favorit hos lärarna, trots att de skakar på huvudet åt hans påhitt. Hemma är han tonårstrotsig, men i grund och botten en fantastiskt snäll kille. Han är en sån som reser på sig för tanter på tunnelbanan, samtidigt som medresenärerna blir tokiga på den höga musiken som strömmar ur hörlurarna.

Han är sådär lagom snygg, tillräckligt för att tjejerna ska svärma runt honom och sucka över hans ostyriga blonda hår, men inte så att andra killar ska störa sig på det. Skulle någon mucka med honom är han inte sen att svara, och inte sällan muckar han först... :p

Kan ta min andra kille, 8 månaders hingstföl :)

Han är en otroligt snäll och lillgammal kille i 2.a klass, han är snäll mot allt och alla och frökens favorit, han är ganska feminin i sitt sätt och leker gärna med flickorna för de är lite lugnare och snällare och flickorna skriver små oskyldiga kärlekslappar till honom.

Han är alltid snäll och smart och hjälper till att medla om någon annan bråkar och har alltid bra förklaringar på vad som är rätt och fel.

Han är otroligt hjälpsam och städar alltid upp efter sig, inget smuts och stök här inte (bajshögarna ligger perfekt i hörnan :D)

han lyssnar alltid på fröken och trotsar aldrig och är väldigt mogen och klok, han älskar att lära sig och får an läxa så kommer han alltid med ett mer än godkänt resultat redan dagen efter fast inlämning var en vecka senare och har dom inga läxor i klassen så tjatar han om att få läxor bara för han tycker det är såå kul att lära sig mer :p

Han är en riktig liten smör kille som vill göra allt rätt jämt och otroligt mild och snäll i sitt sätt :)

Geysir 21-årig valack
Erfaren och ärrad 60-årig företagsledare. Något att hålla i när åskan går. Vänlig på ytan men stenhård när det gäller. Har ett gott öga till yngre tjejer... och killar...

:rofl::rofl::rofl: Dagens roligaste, har du en snuskgubbe?! Politiker från Italien kanske?

Hamingja, 5 år skulle vara en snygg tonårstjej som vet exakt hur hon ska få sin vilja igenom. För det mesta med charmen påkopplad och ger till ytan ett väldigt gulligt och vänligt uttryck, men bakom kulisserna styr hon gänget med en järnhand och blir hon provocerad så kan hon fräsa ifrån ordentligt (och tappa den gulliga ytan). Hon har en snygg, slank kropp men tränar för att bli ännu mer "fit", däremot så har hon lite svårare för att anpassa sig till skolan alltid, vissa dagar är allt på topp, andra dagar är det tråkigare och att vara ensam är "dötrist".

(haha, låter som jag beskriver någon av mina egna elever... :D )

Hédinn, 8 månader är ett charmtroll i yngre tonåren som alla älskar. Många systrar och kvinnliga släktingar som alla skämmer bort honom men trots detta snäll och medgörlig, men kan hitta på en hel del oskyldiga hyss när ingen tittar på. Väldigt lillgammal för sin ålder och hänger gärna med de lite äldre grabbarna.

Måste ge en klapp på axeln, det här var en rolig tråd! ;)

Vinur, 5 år, musblack, valack.
Han hade nog varit den där coola killen i gymnasiet alla hade velat vara ihop med men han är för cool för att bry sig om tjejer.
Snygg och han vet om det, ungefär :D Sen ska han stajla och visa upp sig hela tiden, testa saker som han inte ens klarar av bara för att bevisa hur jäkla cool och bra han är på allt! Fast egentligen så hade han varit en riktig liten morsgris när han va hemma med sina föräldrar. Ni vet, sover med sin snuttefilt och mamma måste ge honom en puss på kinden innan han kan somna xD
I åldern hade han nog varit sisådär i min ålder, 18 - 19 .. Den fräna killen i den fräna bilen som hela tiden göra alla häftiga saker, men på insidan är han en mysig teddybjörn som aldrig får nog av att mysa och kela. haha!

Geysir 21-årig valack

Haha kan hålla med Elina8 det låter som om du har en snuskgubbe xD

Ha ha, vilken rolig tråd,
Dropi Min svarta kille 10 år, skulle nog ha varit snickare till yrket, eller snarare i rivnings branchen,.. Han är runt 20,skulle nog drömma om att göra en stand up show någon gång i sitt liv.. Han har väldigt mycket humor och drar alltid ett skämt så fort han bara kan.. Många skulle nog tycka att han var en riktig clown.. Han älskar att mortionera, han är på gymmet flera gånger i veckan, tar gärna en öl med sina skinnväst kompisar.. Han är inombords en riktig vekling.. och en riktig flörtis :).. Han skulle också äga en snygg jänkare som han gled runt i på sommrarna , med armen hängande utanför, dunkandes i plåten i takt med musiken..

Glitnir Min lilla skäck, 7 år.. Han är en blyg kille, säkert inte många som skulle se honom.. Men dom som lärt känna honom skulle upptäcka en kille med mycket fart i.. Han är nog den som skulle hållas i skid backarna på vintrarna.. För han gillar fart.. När det gäller tjejer skulle han inte vara den som tog första steget, men han skulle överösa sin tjej med allt han kunde ge henne.. Han har väldigt dåligt självförtroende.. Men han är sjukt snygg, fast det tror han inte själv..

Senast ändrad:

Ha ha, vilken rolig tråd,
Dropi Min svarta kille 10 år, skulle nog ha varit snickare till yrket, eller snarare i rivnings branchen,.. Han är runt 20,skulle nog drömma om att göra en stand up show någon gång i sitt liv.. Han har väldigt mycket humor och drar alltid ett skämt så fort han bara kan.. Många skulle nog tycka att han var en riktig clown.. Han älskar att mortionera, han är på gymmet flera gånger i veckan, tar gärna en öl med sina skinnväst kompisar.. Han är inombords en riktig vekling.. och en riktig flörtis :).. Han skulle också äga en snygg jänkare som han gled runt i på sommrarna , med armen hängande utanför, dunkandes i plåten i takt med musiken..

Glitnir Min lilla skäck, 7 år.. Han är en blyg kille, säkert inte många som skulle se honom.. Men dom som lärt känna honom skulle upptäcka en kille med mycket fart i.. Han är nog den som skulle hållas i skid backarna på vintrarna.. För han gillar fart.. När det gäller tjejer skulle han inte vara den som tog första steget, men han skulle överösa sin tjej med allt han kunde ge henne.. Han har väldigt dåligt självförtroende.. Men han är sjukt snygg, fast det tror han inte själv..

Kom och tänka på att de kompisar Mr G väl får,Det blir ett sammansvettsat gäng, där är han lite tuffare, för då känner han sig lite trygg och blir gärna den som bestämmer,

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
773
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 758
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 757
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka