Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har verkligen provat allt, men det enda som går att få honom till stallet är att låta honom gå lös, "jagar" man honom blir han...
2
Svar
27
· Visningar
3 577
Senast: JennyK94
·
Trav Någon som har tips hur man skall träna för att sänka tiderna. Har kallblod som stanat på 1.35 som topp fart. Sista starten gick hon 1,39...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: martha
·
Islandshäst Är det någon som vet var man kan köpa clickboots från Horsemate? Behöver köpa nya boots och för mina värkande händer vore det oerhört...
Svar
0
· Visningar
961
Senast: Minett
·
Islandshäst Hur skulle ni beskriva era hästars personligheter om de varit en människa. Hade de varit tex, En 40ålders man i sina bästa år som...
2
Svar
29
· Visningar
2 485
Senast: cress
·
Distans Ja, hur långt eller lång tid i transport när man åker samma dag som tävlingen tycker ni är okej? I mitt fall gäller det att åka till en...
Svar
13
· Visningar
2 936
Senast: fallon
·
Trav Jag undrar om man kan "bygga" om en remsele till en QH på enkelt och bra sätt? Blir det stabilt när/om man gör det själv eller är det...
Svar
8
· Visningar
2 640
Senast: maue
·
Islandshäst Ni som har koll på hur det ska gå till när man äger hästar på Island, vet ni hur man ändrar uppgifter i WF? Vi har beslutat att byta...
Svar
0
· Visningar
851
L
Trav hej, jag tänkte höra om det finns någon som håller på med monté och kanske kan hjälpa mig med lite funderingar. jag har ridit in och...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: LyckaCamilla
·
P
Western Är det någon här som har bra koll på Halter klasser? Vad gäller? Hur ska man vara klädd, och hur "går" man? Är det uppdelat i olika...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: wrangler
·
Hoppning skriv ner alla pay and jump som ni vet ska vara i år :D. datum-anläggning- stad/by sätt igång!!
Svar
13
· Visningar
4 115
Senast: LLaika
·
Western Börjar bli desperat, vill hitta en sadel som ligger bra och inte glider runt eller fram på min unghäst som ska ridas in under våren. Hon...
Svar
5
· Visningar
2 906
Senast: Egonson_
·
Hoppning Måste man ha ett NYTT mätintyg nu med cm angivet? Vi har ett mätintyg på ponnyn, 139,6 cm sedan flera år tillbaka, men måste jag göra en...
Svar
2
· Visningar
1 391
Senast: pillis32
·
Svar
2
· Visningar
1 425
Hoppning Min stora unghäst har fått mig att fundera lite... Hon är stor, försiktig och väldigt hinderklok. På tävling blir hon taggad (på ett...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: Docka
·
Fälttävlan 11 mars, på söndag! http://flyingehus.se/ Även stilbedömning/domarutbildning 17 mars! Gunilla ska ha på Gärds senare i mars...
2
Svar
25
· Visningar
2 752
Senast: Gabby_Ossi
·
Distans I år är det dags för min femåring att debutera och bortsett från en PP på valacken ifjol är det även debut för mig. Just nu får jag...
Svar
13
· Visningar
1 747
Senast: Liten
·
Distans Tänkte tipsa om att det finns en nyinsatt prova-på-ritt i Västeråstrakten den 31 mars! Kolla på Mälardalens Distansryttares hemsida för...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: Styltan
·
Islandshäst Kanske redan har diskuterat utbildningen på Wången i detta forum? Men jag har äntligen tagit tjuren vid hornen och sökt...
2
Svar
20
· Visningar
2 863
Fälttävlan Tack så mkt för all stöttning och support under mitt halvgalna äventyr idag. :love: Jag har via Q fått info om att ni är några stycken...
Svar
4
· Visningar
1 263
T
Trav Hej allihop! Vet inte mkt om sporten och travhästens skötsel som sådan. Men har nu fått travfolk alldeles inpå mig och är lite frågande...
Svar
8
· Visningar
1 766
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka