Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Förra helgen var jag på trav i Cagnes sur Mer. På träningsanläggning såg jag en träningsbana med fibermaterial i. Det såg trevligt ut...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Skaune
·
Distans har nyligen blivit lika "tuff" som alla andra och skaffat iphone! :D;) Tänkte skaffa någon app som hjälper mig hålla koll på sträcka...
Svar
6
· Visningar
1 660
Senast: Theomamma
·
Tävling Jag har tävlat i flera säsonger men har alltid anmält mig till tävlingen först och sedan betalat in på det bankgiro som anges, men den...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Olympus
·
Islandshäst Surfade runt lite och slogs av att jag inte hittar särskilt många tävlingar i stockholmsområdet? Är det så, eller är klubbarna dåliga...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Boerperd
·
Hoppning Jag satt och letade tävlingar när jag hittade en regional tävling på Lenhovda Hästsportklubb. Undrar om det finns någon som varit...
Svar
0
· Visningar
1 022
Senast: Moreeeno
·
Dressyr Min nyköpta häst har ganska stora gångarter med mycket tryck i sig, så mitt enorma problem blir att jag inte kan sitta ner på honom i...
2 3
Svar
51
· Visningar
11 493
Senast: Amelia
·
R
Övr. Grenar Hej! :) Jag har en liten undran. Detta bettet har jag sett på många galopphästar med jag har ingen aning om hur det fungerar eller...
2
Svar
26
· Visningar
5 146
Trav Hallå! Vi har haft lite diskussioner om hur man på gammalt hederligt vis remmar med remsele. Är det någon som kan göra ett steg för steg...
Svar
9
· Visningar
3 410
Senast: Sonic76
·
Tävling Har nyss skaffat licens för min häst, var ju tvungen för att få tävla i år. Har endast en årslicens, ej livstid då han är så gammal att...
Svar
1
· Visningar
1 227
Islandshäst Min häst har blivit behandlad i vintras i sin has.. Nu är han frisk och Jag tänkte ta ut honom på vår första tävling tillsammans...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Hedinn
·
Islandshäst Då jag eventuellt har bestämt mig för vår första tävling så kollade jag upp hur man skulle anmäla sig. På blanketten står det T3 och...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: SoNo
·
Western Nu är jag nyfiken! Bläddrade i senaste Lucky Rider och hittade många fina reininghingstar men inte så många gångartshingstar. Vilken...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 117
Senast: lwt03001
·
Western Vilken typ av sadel samt märke bör jag leta efter som söker en sadel med djupt säte samt riktigt bra close contact? Dvs sätter mig nära...
Svar
5
· Visningar
1 831
Senast: 4BarsRR
·
Islandshäst Sku behöva tips och idéer vad jag ska tänka på vid töltsättning, kanske låter ganska noobie, om detta, men det vore kul och höra vad ni...
Svar
19
· Visningar
2 287
Senast: Gimlan
·
Western Givetvis beror antalet på typ av klass men på ett ungefär? För min del handlar det inte om 6 Reiningstarter per dag utan snarare trail...
Svar
12
· Visningar
1 485
Senast: Sasse_
·
Trav Det var ett tag sen jag köpte någon och är lite lost. Letar efter en så billig sele som möjligt till en helt ok kvalitet. Den ska bara...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Zandrah
·
Islandshäst Till våren planerar jag att tävla en del FEIF-grenar med mitt islandssto. Tyvärr har hon drabbats av pälsätare som gnagat en del på...
2
Svar
25
· Visningar
4 808
Senast: Muninn
·
G
Fälttävlan Vet att de finns många sånda här trådar men behöver ändå lite tips! Har en häst som är Väääldigt klantig i skogen så tänkte köpa ett...
Svar
4
· Visningar
3 339
Senast: inca
·
Tävling Kan man se ngnstans om ens ponny är slutmätt? Jag har en B-ponny -97 som jag har två årsintyg från -01 där hon är 115,5 och ett -02 där...
Svar
1
· Visningar
1 633
Senast: lundsbo
·
Körning Jag är så sugen på att prova dra någon liten stock med någon av shettisarna. Hur hittar man bra utrusting? Båda är inkörda och jag har...
Svar
7
· Visningar
4 779
Senast: Granbarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka