Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag tänkte investera i en sele inom en inte allt för lång tid. Och jag skulle SÅ gärna vilja ha en ljusbrun/londonfärgad sele då jag är...
Svar
16
· Visningar
2 467
Senast: agtatoon
·
Western Jag är lat och har inte årets regelbok (WRAS). Hur var det nu med B-nivå, hästens ålder och bett`? Jag har en femåring. Stång eller...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: doleron
·
Islandshäst Red min röde pålle en stund i paddocken idag. I höger varv kan vi fatta galopp från skritt och galoppera lugnt och sansat på volt. I...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: katharina
·
Islandshäst Ska uppgradera ibland häst grejerna och köpa lite nya träns men vart finns dom?? Vill ha vanliga stilrena träns utan stora blaffiga...
Svar
19
· Visningar
2 782
Senast: Ajda
·
Islandshäst Ni som har eksem ston och tar föl på dom, Ni verkar faktiskt vara några stycken.. Varför gör ni det? Hur tänker ni liksom? -Har hästen...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
13 871
Senast: Korven
·
Distans Ingen som vill rapportera om vad som hände på distansgalan? :banana:
Svar
1
· Visningar
1 242
Senast: lilian
·
Tävling Jag beställde livstidslicens till min häst innan årsskiftet men har glömt vad det stod om att man skull skicka in för kopior på passet...
Svar
18
· Visningar
2 297
Senast: Marvin
·
Western sett på outdoor cannel en massa westernskutning.Vid monted shooting (ballonger i galopp)Hur laddar man ,kula är ju uteslutet?
Svar
9
· Visningar
1 404
Senast: outlaw
·
Islandshäst Tidigare så fanns det en sida där man kunde skriva in poäng för de olika momenten vid en avelsbedömning & få reda på total-poängen...
Svar
2
· Visningar
3 178
Senast: tina_sj
·
Islandshäst Vad använder ni för boots när ni rider? Någon som har erfarenhet av G-bootsen? En av mina tränare tipsade mig igår när jag red kurs...
Svar
7
· Visningar
1 474
Senast: Gimlan
·
Islandshäst Är det någon/ra med en ST Island med fasta bossor som provat att ta bort skenorna i sadeln om det ens går i denna modell, blir lite...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Mósi
·
Western Då jag inte kan säga ett smack! Ni kanske har sett den förrut, inte jag dock, egentligen inte western per say, men en mentalitet som...
Svar
19
· Visningar
2 494
Senast: MorsanS
·
Western Start em early. 9 year old Bare-Back-Flip-Gymnastics www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=RELW7eXIfnM
Svar
14
· Visningar
1 987
Senast: Bewildered
·
Islandshäst Hur går det för era -06:or?:laugh: Hur långt har ni kommit, vad har ni för planer för dem? /Jeanette
22 23 24
Svar
466
· Visningar
44 370
Senast: Elina8
·
Western Hej! Jag rider för visso inte western, utan distans, men tänkte att ni här kan hjälpa mig lite kanske? :) jag har nyligen tagit upp...
Svar
4
· Visningar
1 504
Senast: Samba
·
Dressyr Tja, det var faktiskt ett år sen sist och med tanke på i vilken rasande fart alla byter sadlar ställer jag frågorna: Vad rider du i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 013
Senast: Zipp2010
·
Islandshäst Har tänkt börja tävla i vår, och kikat runt på lite tävlingar och läst i FIPO och vad jag kunnat komma över, och har hittat...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: Niela
·
Islandshäst Såg en annons på en silverrödblack, det går väl ändå inte? En rödblack är ju fux i grunden och silver syns väl inte på fux?
Svar
6
· Visningar
1 146
A
Western Hej! Liksom många andra här på forumet så är jag på jakt efter en westernsadel, min första! Det är många diskussioner om bra och...
2
Svar
32
· Visningar
6 448
Senast: Antonia74
·
Western Jag klantade mig rejält idag när jag skulle putsa. På något sätt lyckades jag riva hål i skinnet på undersidan av sadeln :o Den är...
Svar
3
· Visningar
1 380
Senast: 4BarsRR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka