Shoppingtråden western 2012

Sv: Shoppingtråden western 2012

Någon som vet om ngt av de företag som kommer till eurohorse kommer ha lasson på plats? Och i så fall, om man är totalt nybörjare och vill prova på om det är något man gillar vad kan tänkas vara ett bra lasso att börja med?

kl

Detta klickade vi hem idag:
Båda grejorna från Buck Brannamans kollektion i Double diamond :love:
701_09-124H.jpg

295_09-7512.jpg

har en sån repgrimma som jag är absolut kär i. Bästa arbetsredskap jag någonsin haft

Senast ändrad:

Bjuder på lite dåliga stallbilder... Vad tycker ni om passformen? Det är en sjukt sparsamt använd Triple W show sadel :love: Som kanske stannar... ska provrida först dock, men har ni några synpunkter på passformen till min pärla? :idea:

32879832.jpg

32879833.jpg

32879834.jpg

kl

Sune växte ur sin sadel rätt fort när han väl börjat bredda sig, så det fick bli inhandlande av en Crates reining rätt fort!

Var i Kreuth idag och köpte ett nytt bett för att testa och ett par nya stigbyglar. Vet alldels för lite om bett, men testa lite kan man ju.
P1070222.JPG

Bjuder på lite dåliga stallbilder... Vad tycker ni om passformen? Det är en sjukt sparsamt använd Triple W show sadel :love: Som kanske stannar... ska provrida först dock, men har ni några synpunkter på passformen till min pärla? :idea:

32879832.jpg

32879833.jpg

32879834.jpg

Vad man kan se på bilderna ser det ju bra ut. Sedan måste man ju känna så den ligger an hela vägen och se hur sadeln beter sig vid longering och slutligen ridning. Hur tycker du den ligger?

Tack vad skönt, då kollar jag in dom. Tänkte det var från USA du beställt dom, det verkar jobbigt!

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 862
Senast: MML
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka