Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Tågarp har väl ingen tråd än? Någon mer som ska dit? Jag ska rida årets andra FT med ponnyn, och den stora gula ( Molinna ) ska göra...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 836
Senast: ulfendorfen
·
Tävling Hittar ingen tråd att posta i så skapar en egen.. Tänkte ev. starta vår fjord bland stora hästar då jag är överårig:D.. Men går han på...
Svar
1
· Visningar
1 107
Dressyr Skulle gärna vilja höra om era eventuella erfarenheter av att använda bettlöst alternativ att variera med. Är väldigt sugen på att...
Svar
17
· Visningar
2 003
Senast: lewellyn
·
Trav Hej, köpte i höstas ett kallblodstravarsto, nu 4 år, med fin stam, som är på väg att bli en trevlig ridhäst. Undrar hur det fungerar med...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: juvelen
·
Dressyr Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden, så det får bli här då det är dressyr jag tränar. Min häst trampar igenom ganska...
Svar
14
· Visningar
3 180
Senast: Jozelle
·
Western Är på god väg att införskaffa en Hector till min dam men har stött på ett problem, var i helsike får man tag i fendrar? De som haft...
Svar
6
· Visningar
1 060
Western Hej!! Jag tänkte jag skulle vända mig till er alla duktiga här. :) Jag skulle vilja börja rida western, har en häst som tidigare...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Celestan
·
Islandshäst Jag har en Frieser gosse på 5 år som jag letar sadel till. Har nu hört från en del att jag bör kanske kolla på islandssadlar till honom...
2
Svar
38
· Visningar
8 607
Senast: raggsock
·
Körning Någon här på buke som har erfarenhet av Excelsiors bröstselar och kan berätta lite om kvalitet och passform? Funderar på att beställa...
Svar
0
· Visningar
727
Senast: mazariin
·
Dressyr Jag ska köpa ny kavaj och är ute efter nåt billigt då jag inte tävlar särskilt mkt. Funderar på en kavaj från börjes. Men har hittat...
Svar
0
· Visningar
797
S
Hoppning Någon som kan hjälpa mig? ska ut på tävling nu i vår och vill veta vad som gäller. Vad innebär A och A: stil ?? Jag rider en femåring...
Svar
1
· Visningar
788
Western Ja, precis som rubriken säger. Vad ska jag leta efter i sadelväg till en c-ponny om jag själv är vuxen... Kan ju alltså inte ha alltför...
Svar
19
· Visningar
3 753
Senast: 4BarsRR
·
Dressyr Tänkte starta en tråd för gamlingarna. Men här kanske man tycker olika vad som är gammalt för en dressyrhäst. Ni får själv avgöra om ni...
2
Svar
32
· Visningar
6 602
Senast: Zuzzi
·
J
Trav Jag har lite funderingar kring min 10-åriga varmblodsvalack. Jag har försökt sälja han som ridhäst, men känner att han är lite för...
Svar
3
· Visningar
1 373
Senast: sandrafors
·
Tävling De senaste gångerna ja tävlat så har jag ju av ren rutin gått till SEK för att visa Vacc intyget. Men Då har dem sagt att nej det...
Svar
8
· Visningar
1 615
Islandshäst Jag har aldrig tävlat i hela mitt liv, men detta året är det dags! Som vanligt i tävlings sammanhang så finns det olika regler om...
Svar
13
· Visningar
2 104
Senast: HeddaE
·
Western Jag & min lilla grå ska tävla vår första uppsuttna tävling på söndag. Startar W&T WH, WR, WP och trail. Har planen, utrustning och...
Svar
5
· Visningar
1 385
Senast: Josefiine
·
Islandshäst Hej! Rubriken är talande.. Kan man göra det? Görs det? Varför eller varför inte? /Lavinia, helt okunnig på islandshästar..
2
Svar
25
· Visningar
3 317
Senast: suzukigixergirl_76
·
Dressyr jag har länge varit ute efter ett svart dressyr träns, 2,5-3cm vitfodrad nosgrimma, ingen tjock fodring och ska sticka ut ca 4-5 mm...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: FadeAway
·
Körning Trots att jag ägt min häst i 4 år har det ej blivit mycket kört. Kanske 2-3 gånger. Brist på utrustning är en bidragande orsak. Men nu...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Pallen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka