Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...för det är ju bara de BRA resultaten oftast som visas här, sällan någon lägger ut sitt dåliga.
Grattis till både Victovie o Waco, väldigt bra prestationer!
Normalt sett lägger jag inte ut så mycket resultat här...för det är ju bara de BRA resultaten oftast som visas här, sällan någon lägger ut sitt dåliga. Jag var i Lidköping igår o red en MSV C1, Grå var rätt så bra på framridningen, fick ihop paketet ngt bättre precis innan start men väl där inne så var det 3 domarbord med 3 personer sittande vid varje o dessutom är det ett rätt tittigt ridhus så han blev lite spänd precis i början.
Men efter själva inledningen hade jag en jättefin känsla o jag var riktigt nöjd med oss när vi kom ut....ända tills jag fick poängen, 60,6% Jag brukar inte hänga upp mig på sånt men denna gången känns det faktiskt orättvist.
Film finns här:
http://www.youtube.com/watch?v=1MmphZJecrA&feature=youtu.be
*halvt kl*
Ja det var vi Tack, det samma Victovie!
Även vi satte ett personbästa idag!
Det finns en fördel med att rida först, framridningen är väldigt lugn och tom. Något dom uppskattas när hästen är nervös och ridhuset bara är 20×40.
Och vilken stjärna min lilla häst var idag! Han slappnade av efter en stund och lät mig rida.
Inne på banan så blir han givetvis mer nervös när rörelserna kommer på varandra, men fortfarande sååå mycket bättre än förra året!
Fortfarande några missar och rörelser där det fanns mer att önska. Känns som en rolig tävlingssäsong väntar!
Vilken lycka att sedan se att det betalar sig i protokollet! 66,55% blev det! C-dommaren har sett oss från början och gav oss mkt beröm samt 69%!!!
Vi knep en 7e placering tillslut i ett väldigt starkt startfält!
Du har missat att det är LättA:6
MsvC är inte en medelsvår klass och räknas inte heller till det.