Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Hej! När jag rider honom, på banan eller i skogen, så tar han inte mina förhållningar. Han höjer huvudet lite och drar ifrån mig bettet...
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: norrgard
·
M
Trav En nyfiken och vänlig fråga från en nybörjare:) Hur kommer det sig att man väljer att starta en 2-åring i premielopp? Om man väljer...
Svar
5
· Visningar
1 407
Senast: MoE
·
  • Låst
Islandshäst Ja men vi fortsätter väl med våra uppdateringar :)
82 83 84
Svar
1 667
· Visningar
116 842
Senast: Brolinskan
·
O
Western Kan någon förklara vad "Black type pedigree" innebär?
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: Wild Rein
·
Western Följer ju det mesta som händer där så mycket jag kan och ville se vad som hände med en fråga som diskuterats länge. Det handlar om...
Svar
15
· Visningar
1 463
Senast: wrangler
·
Dressyr Årets första MsvC i Stockholmsområdet går 18/2. Anmälan igår, några sekunder över 18 är klassen full. Över 30 på reservlistan. Vad...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
16 969
Senast: Zaga
·
Western Vad är detta för märke? Försöker googla men hittar inte mycket. Kvalitet? Har sett en på nätet som är till salu men hade ju varit bra...
Svar
2
· Visningar
1 038
Dressyr Om man rider lätt istället för att sitta ned under en programdel, blir man avblåst eller får man s.a.s. "bara" poängavdrag i efterhand?
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Riley
·
Islandshäst Nu är det många som börjar fundera på hingstval för i år. Jag tänkte att det kunde vara roligt med en tråd där vi kan få "bestämma"...
2
Svar
31
· Visningar
7 197
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Nu börjar min älskade isis fälla, och det märks på henne då hon blir lite trött och "tung". Rider henne lite lugnare utan några större...
Svar
11
· Visningar
1 759
Senast: Boj
·
Islandshäst Sen jag väldigt abrupt och olyckligt fick ta bort min Welsh cob har jag börjat rida en Isisvalack och är total förälskad :love: och tame...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
25 044
Senast: zannahgirl
·
Trav Hur gick det för honom blev han ok efter transportsjukan eller vad har hänt?
Svar
3
· Visningar
1 414
D
Hoppning får man ha pelham på unghäst vid tävling? (storhäst)
Svar
1
· Visningar
1 337
Senast: gylle
·
Trav Får vem som helst köra häst inne på bana, eller finns det regler för det? Är det isf generella regler eller är det olika på olika banor...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: Angelique
·
S
Hoppning En fråga om avgifter vid tävling. När man tittar i proppar så står det avg 80 kr, E-avg 80 kr. Betyder det att det kostar mig 160 kr...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Sickan
·
Hoppning I vårt distrikt är det få klubbar som anmäler lag till hoppserierna på häst. Så få att det förra året inte blev någon serie i varken...
Svar
16
· Visningar
2 511
Senast: starcraft
·
E
Distans Någon som vet hur det gick för de svenska ryttarna??
Svar
2
· Visningar
855
Senast: toughcookie
·
Islandshäst Hej! Jag kommer att turista på Island i sommar och vill då gärna också rida en eller två halv- eller heldagar. Har ridvana. Vad...
Svar
2
· Visningar
2 353
Senast: aprilmaj
·
V
Trav Jag har en 1-års hingst efter Tap in han är svartskimmel men han har ett himla humör nu undrar jag om det är flera som har en avkomma...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 215
Senast: Fragile
·
T
Dressyr Skulle någon kunna visa steg för steg hur man räknar ut procenten för L:C1 pogrammet? (;
Svar
7
· Visningar
5 565
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka