Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Skulle tycka det vore mycket intressant att få veta vilka hingstar vars avkommor ni skulle kika extra på? Vi utgår ifrån att det är ett...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 569
Trav Kan vara dum fråga... Men inga frågor är för dumma ellerhur.. Hjärnan står iaf stilla.. Hur träna magmusklerna på hästen bäst?
Svar
8
· Visningar
8 406
Senast: Zuzzi
·
Trav Någon som vet något om honom t ex avelsvärdering och liknande? Jag hittar dåligt med info om honom.
Svar
15
· Visningar
1 848
Senast: via
·
Trav Sitter här och börjar så smått få lite panik inför årets hingstval. En sak jag undrar över är hur hör inavelskoefficient är OK? Jag vet...
Svar
4
· Visningar
6 678
Islandshäst Gjorde förut en tråd om att jag precis hade skaffat en islandshäst (Sep -11). Då ville jag ha råd och tips om bästa träning för att få...
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: Hoobes
·
Tävling Vad gäller egentligen för att kunna rida utom tävlan? Krävs fortfarande licens? Grönt kort och vacc.intyg är naturligtvis ett krav...
Svar
14
· Visningar
2 495
Senast: Fiorano
·
Körning Har nyligen köpt en rockard till mitt russ som jag tänkte köra med hemma på småvägarna, 1-2 dagar i veckan, då det är ganska jobbigt att...
Svar
2
· Visningar
1 030
T
Islandshäst Jag är rider en islänning som är ovanligt maffig för att vara just islandshäst. Det är svårt, för att inte säga omöjligt, att hitta en...
Svar
18
· Visningar
1 842
Senast: Silkisif
·
N
Trav Tycker det saknas en tråd om de nya hingstarna :D Vilka är intressanta? Vilken blir nästa Viking Kronos? Eller i alla fall gör ett...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: Nela88
·
Körning Nu har jag varit och hämtat min nyinköpta fyrhjuling! Blev en maratonvagn av en enklare modell, väldigt stabil och trevlig. Sen slog det...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Wippos
·
Körning Söker sele och vagn till minishettis. Har kikat lite på zilco sportz selen som drive out säljer. Skulle ju komma till minishettis...
2
Svar
36
· Visningar
7 252
Senast: urkella
·
Western Ett American TV serie i 8 delar om ett modern family och deras cowboy´s som ska flytta tillbaka i tiden...till 1868 ock försöka att få...
Svar
1
· Visningar
1 075
Western Nu har jag funderat rätt länge på detta med vilka kvalitéer som passar vilka inriktningar. Om ni vill ha en pleasurehäst, vad letar ni...
2
Svar
20
· Visningar
2 607
Senast: wrangler
·
Dressyr http://www.youtube.com/watch?v=uhlTNuQxQ4Y Totilas hoppetiskuttar på hingstvisningen i Vechta. Under står en hel del...
Svar
2
· Visningar
1 172
Western Jag tänkte försöka mig på konststycket att sy, drömmen är att kunna sy egna showkläder, men jag går ut lite lugnare och börjar med en...
2
Svar
29
· Visningar
3 929
Senast: doleron
·
Islandshäst Det går fort när man har roligt :D Let´s keep talking!
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: Brolinskan
·
N
Dressyr Behöver en nya dressyrgjord till nya sadeln, men vet inte alls vad jag vill ha för något...har ni några bra tips?:) Den måste vara...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: nathaliiek
·
Distans Någon som varit med på distansträning i Holma utanför Osby? Hur var det? Det står på Glimma Ryttarförenings hemsida att det ska vara...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: Trissa
·
Trav Vet inte om det redan finns tråd om detta, men som rubriken lyder: vad tycker ni om att en hingst har olika levande fölavgift beroende...
Svar
5
· Visningar
1 228
Senast: Qvicka
·
Hoppning Nyss börjat löshoppa en treåring som inte gjort så mkt innan. Märkt att hon gärna drar upp bakbenen åt sidan i språnget. Tycker att det...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka