kvandi Trådstartare 9 Apr 2012 #1 Sitter o tittar på tävlingsanmälan, på en tävling i mitt hemområde finns en gren som heter T4. Jag kan inte hitta någon T4 i mitt Fipo, är det någon ny gren som dykt upp det sista? Isåfall, vad är delmomenten i den?
Sitter o tittar på tävlingsanmälan, på en tävling i mitt hemområde finns en gren som heter T4. Jag kan inte hitta någon T4 i mitt Fipo, är det någon ny gren som dykt upp det sista? Isåfall, vad är delmomenten i den?
yew98fq 9 Apr 2012 #3 Sv: Mystisk tävlingsgren Tillägger att det är så eftersom T2 A-klass förut reds med flera deltagare på banan också, men att det numer rids som ett enskilt program.
Sv: Mystisk tävlingsgren Tillägger att det är så eftersom T2 A-klass förut reds med flera deltagare på banan också, men att det numer rids som ett enskilt program.
Freyr 9 Apr 2012 #4 Sv: Mystisk tävlingsgren Ett nytt Svenskt FIPO skall komma i år. Det du har (2008?) är ju inte helt up to date. Nyaste FIPO hittar man alltid Här! (Eller så googlar man) /Malin
Sv: Mystisk tävlingsgren Ett nytt Svenskt FIPO skall komma i år. Det du har (2008?) är ju inte helt up to date. Nyaste FIPO hittar man alltid Här! (Eller så googlar man) /Malin