Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Sitter o tittar på tävlingsanmälan, på en tävling i mitt hemområde finns en gren som heter T4. Jag kan inte hitta någon T4 i mitt...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Freyr
·
Hoppning NU börjar mitt självförtroende tryta. Jag och min fina unghäst (blir fem år i april) är på hoppträningar varannan vecka. Hon är en...
Svar
6
· Visningar
1 698
Senast: IrishDraft
·
Dressyr Hur många dagar i veckan rider ni riktiga dressyrpass? Vad gör ni de andra dagarna? Jag får inte riktigt till det med...
Svar
17
· Visningar
2 635
Senast: Niela
·
Dressyr Jag har lite fastnat i dressyren och vill komma vidare till nästa nivå. Alltså att komma till samling så man kan börja arbeta mer. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 748
Senast: Cillaramsa
·
Dressyr Hoppas på snabbt svar. Ska rida LC:1 imorgon och har pluggat in programmet men såg först nu att det inte står något om halt och...
Svar
3
· Visningar
1 238
Senast: mirrorgirl
·
Tävling Jag har importerat en Holländsk häst som heter Cassador H e: Fürst Fantasy ue: Sandro Jag ska registrera han på tdb:n men vet inte...
Svar
1
· Visningar
4 633
Senast: SQT
·
Dressyr Nu är det så att jag får snart krupp att jag inte kan minnas ett namn. Försömt googla utan resultat.. så vänder mig till er. Var på...
Svar
2
· Visningar
2 314
Senast: Jerseyite
·
Trav Har fått möjligheten att ha min drömhäst! Såklart är han inte startklar just nu och har en del grejer att fixa till. Skulle behöva...
Svar
16
· Visningar
1 788
Senast: Zandrah
·
M
Trav Hejsan har ett sto e Pine Chip ue Mack Lobell och vad tycker ni skulle passa att betäcka henne med?? Planerar i första hand 2 föl.. ett...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: Hailey09
·
Körning Har en 9årig connemaravalack som jag länge har velat ta upp körningen med. Han var körd en hel del när jag köpte honom av uppfödaren för...
Svar
3
· Visningar
1 721
Senast: a_c72
·
N
Övr. Grenar Hej, vad är black type, vad innebär det?
Svar
1
· Visningar
1 421
Western Hejsan! Har nu fastnat i denna sadeldjungel! Har köpt en omusklad Paint och behöver nu en sadel. Jag kan villigt säga att jag är inte...
Svar
16
· Visningar
2 267
Senast: 4BarsRR
·
Islandshäst Har två unghästar. Ofeigur som är efter Rekkur frà Audsholtshjáleigu och Teitur som är efter Feykir från Knutshyttan. Rekkur har jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 427
Senast: Hedinn
·
Western Vad är det för märke på denna sadel? DD står det, men jag hittar ingen information om det. Den ser ut att ha några år på sig, men är...
Svar
16
· Visningar
2 664
Senast: Elin_Grand
·
Western www.youtube.com/watch?v=WNWFEf7yoMU Jag minns mitt arbetes dag started 5-6 på morgan främ till 11-12, siesta till kl.4och mer jobb...
Svar
0
· Visningar
921
Trav Nån som vet var jag hittar ett teddyskydd till bredbrösta? Jag har en brösta som ser ut såhär...
Svar
3
· Visningar
1 640
Senast: via
·
Islandshäst Sitter och planerar lite inför Landsmót i sommar, vilka mer ska dit? Var ska ni bo? Hur länge blir ni på Island? Vi blir förmodligen...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: Yeahnny
·
Körning Vilka funktionärer finns på en körtävling? Sitter och planerar kurs för Grönt kort men finns inte ett enda exempel på funktionärer i...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: Pancakes
·
Tävling Jag har någon form av överkänslighet som ibland ger utslag/eksem och som lindring måste jag ibland använda en väldigt stark...
Svar
13
· Visningar
2 929
Senast: lulski
·
Körning Jag är ju van att ha med stora hästar och loksele att göra, så jag har dålig koll på småttingar och bröstselar. Skönt att man kan fråga...
Svar
7
· Visningar
2 122
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka