Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! :D Jag köpte en islandsvalack för lite mer än ett år sen :) Han heter Vinur från Tjärnmoran och jag undrar nu om det är någon...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: em76
·
E
Hoppning Jag undrar helt enkelt hur det funkar nu för tiden med vilka papper man ska visa i sekretariatet på tävling? I det här fallet lokal LD...
Svar
3
· Visningar
1 970
Senast: Fredag
·
A
Trav behöver lite hjälp med tips och ideer på mitt ena sto e:Juliano Star ue: Muscles Yankee ganska stor (ca 170cm) och med ganska mycket...
2
Svar
21
· Visningar
3 310
Senast: Alfina
·
Distans Får man ha "öronproppar" på hästen under en distanstävling?
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: lulski
·
T
Islandshäst Har en fråga som jag tror jag kan få hjälp med här! Finns bokstaven C på Island? Håller på med Islandshästar och ska hämta en ny valp i...
Svar
4
· Visningar
1 929
Senast: Yukionna
·
Övr. Grenar Ber om ursäkt om jag lagt tråden fel :o Ja funderar lite på att betäcka mitt (fullblod)sto.. Hon börjar bli gammal och tanken är isf...
Svar
2
· Visningar
1 624
Senast: ohpus1
·
Trav jag skulle vilja börja rida travhästar i göteborg någon gång i veckan men vet inte vart jag kan få tag i någon. är det någon som vet...
Svar
6
· Visningar
2 470
Distans Hej alla tävlingssugna. Vi har problem med vår proposition på TDB. Därför har vi stängt ner möjligheten att anmäla sig ett par dagar...
Svar
7
· Visningar
1 969
Senast: TrixaLagom
·
Distans ska hinka min första tävling utomlands. tips på vad jag ska tänka på som är annolunda mot i Sverige mottages med stor tacksamhet...
Svar
7
· Visningar
1 428
Senast: W09
·
Tävling T.ex Kestine som är en receptfri antihistamin (Ebastin) mot pollenallergi. Kan det vara dopingklassat för häst? Hittar inget om det...
Svar
2
· Visningar
3 534
Senast: shayd
·
Islandshäst Funderar på det här med rätt form, vet ju att hästen ska jobba med bakdelen under sig och med ryggen. Är det alltid så att det ska...
Svar
4
· Visningar
1 418
Senast: Michis
·
Fälttävlan Varför finns det ingen fancy typ pärm eller något att sätta in de sabla bladen i? Eller har jag missat något? Har ni dem i typ en...
Svar
10
· Visningar
2 628
Senast: Axeliina
·
Övr. Grenar Hej jag vill gå idrotts gymnasiet i Stockholm och ha galopp som idrotten. Jag vill jobba hos en tränare under skol tiden efter som det...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: Kaninen
·
Z
Distans Nu är anmälan till Hökensåsritten 5 maj öppen. Välkomna att anmäla er till en ritt i underbar natur gott folk!
Svar
5
· Visningar
1 468
Senast: zahleka
·
I
Western jag vill börja rida westen med min islandshäst men vad kan man ha för sadel? jag har ingen aning om vad jag ska ha för islänningar e...
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: 4BarsRR
·
A
Övr. Grenar Hej! Mitt namn är Adinna, 20 år, och jag har plötsligt blivit supersugen på att prova på galoppsporten. Är det någon mer än jag som i...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 948
Senast: Memmis22
·
Dressyr På försäljarens hemsida står det: "Unikt formade bett för att skona hästens tunga och gom. Magic System-bett förhindrar att bettet...
Svar
18
· Visningar
5 656
Senast: Buck
·
Dressyr Kollade startlistan till tävlingen i morgon eftersom den va uppdaterad. Nu blev jag lite förvånad. Står det inte i TR att man inte får...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: remmis
·
Islandshäst Får man rida tex T8 och V2 på samma tävling? Om man får det hur fungerar det då med framridning på olika bett? Rider jag fram till T8...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Michis
·
Trav Har just nu ett rakt svagt böjt bett på min kuse samt en käkpinne i lopp. Vill inte ha allt för skarpa bett på honom då han bara blir...
Svar
10
· Visningar
4 432
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit