Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Ber om ursäkt om jag lagt tråden fel :o Ja funderar lite på att betäcka mitt (fullblod)sto.. Hon börjar bli gammal och tanken är isf...
Svar
2
· Visningar
1 622
Senast: ohpus1
·
Trav jag skulle vilja börja rida travhästar i göteborg någon gång i veckan men vet inte vart jag kan få tag i någon. är det någon som vet...
Svar
6
· Visningar
2 462
Distans Hej alla tävlingssugna. Vi har problem med vår proposition på TDB. Därför har vi stängt ner möjligheten att anmäla sig ett par dagar...
Svar
7
· Visningar
1 969
Senast: TrixaLagom
·
Distans ska hinka min första tävling utomlands. tips på vad jag ska tänka på som är annolunda mot i Sverige mottages med stor tacksamhet...
Svar
7
· Visningar
1 428
Senast: W09
·
Tävling T.ex Kestine som är en receptfri antihistamin (Ebastin) mot pollenallergi. Kan det vara dopingklassat för häst? Hittar inget om det...
Svar
2
· Visningar
3 531
Senast: shayd
·
Islandshäst Funderar på det här med rätt form, vet ju att hästen ska jobba med bakdelen under sig och med ryggen. Är det alltid så att det ska...
Svar
4
· Visningar
1 417
Senast: Michis
·
Fälttävlan Varför finns det ingen fancy typ pärm eller något att sätta in de sabla bladen i? Eller har jag missat något? Har ni dem i typ en...
Svar
10
· Visningar
2 628
Senast: Axeliina
·
Övr. Grenar Hej jag vill gå idrotts gymnasiet i Stockholm och ha galopp som idrotten. Jag vill jobba hos en tränare under skol tiden efter som det...
Svar
12
· Visningar
1 529
Senast: Kaninen
·
Z
Distans Nu är anmälan till Hökensåsritten 5 maj öppen. Välkomna att anmäla er till en ritt i underbar natur gott folk!
Svar
5
· Visningar
1 468
Senast: zahleka
·
I
Western jag vill börja rida westen med min islandshäst men vad kan man ha för sadel? jag har ingen aning om vad jag ska ha för islänningar e...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: 4BarsRR
·
A
Övr. Grenar Hej! Mitt namn är Adinna, 20 år, och jag har plötsligt blivit supersugen på att prova på galoppsporten. Är det någon mer än jag som i...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 920
Senast: Memmis22
·
Dressyr På försäljarens hemsida står det: "Unikt formade bett för att skona hästens tunga och gom. Magic System-bett förhindrar att bettet...
Svar
18
· Visningar
5 653
Senast: Buck
·
Dressyr Kollade startlistan till tävlingen i morgon eftersom den va uppdaterad. Nu blev jag lite förvånad. Står det inte i TR att man inte får...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: remmis
·
Islandshäst Får man rida tex T8 och V2 på samma tävling? Om man får det hur fungerar det då med framridning på olika bett? Rider jag fram till T8...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: Michis
·
Trav Har just nu ett rakt svagt böjt bett på min kuse samt en käkpinne i lopp. Vill inte ha allt för skarpa bett på honom då han bara blir...
Svar
10
· Visningar
4 425
Senast: solros
·
Övr. Grenar Hej! jag undrar om det här med att bli jockey. Jag är fjortån år och ska börja gymnasie om två år. Det som jag är osäker på är om man...
Svar
6
· Visningar
2 122
Senast: Kaninen
·
Tävling Har en undran som ni kanske kan hjälpa mig med! Anmälde mig till tävling nästa vecka och hamnade på reservlistan. Har fortfarande...
Svar
1
· Visningar
1 138
Distans Söker ni en hinknissa? Har planer på att prova på att ge mig ut på distansbanorna i sommar. Men för att inte känna mig helt...
Svar
3
· Visningar
1 329
Senast: tonje
·
B
Trav Hur vet ni där ute när hästen är startklar? Finns det några generella saker man kan titta efter?:confused:
Svar
12
· Visningar
2 429
Senast: Nebraska
·
Trav Vad är lönen numera (har jobbat som hästskötare,men det var några år sen)för en hästskötare?
Svar
6
· Visningar
1 477
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka