Hingstfestival 2012

Sv: Hingstfestival 2012

hingstfestival109.jpg

hingstfestival096.jpg

hingstfestival102.jpg

hingstfestival069.jpg

hingstfestival563.jpg

hingstfestival557.jpg

hingstfestival546.jpg

hingstfestival541.jpg

hingstfestival538.jpg

hingstfestival247.jpg

hingstfestival232.jpg

hingstfestival066.jpg

Så, det var lite av det jag hade! Som sagt, ingen bra kvalitet, men lite att titta på iafll!

Tack snälla REIN för alla fina fotografier! Toppen att vi som inte var där ändå får ta del av hästprakten! Tack!

Haleggur, utstrålning så det räcker och blir över!
hingstfestival403.jpg

hingstfestival398.jpg

hingstfestival384.jpg

deanna hingst är nog den snyggaste som finns ute på marknaden enligt mig. Såå fin och inte bara utsidanutan insidan med.. Denna skall Jorunn få åka till när tiden för föl är inne =)

Kraftur är i en klass helt för sig själv. Verkar vara en riktig liten urkraft :D ger verkligen gärnet hela tiden!

Hej!

Skulle vara väldigt kul om någon tog bilder på Solfari och hans avkommor, speciellt då Prins från Oviksfjällen, svart valack. Försökte filma med det blev inte så bra..

Tack på förhand från Prins vimsiga matte Annika

Tack Rein för fina bilder!

Kl

Personligen föll jag mest för Kraftur (såklart ;)), men även Snjall överraskade mig väldigt positivt. Är inget jättefan av hans pappa Nökkvi, men här nedärvde han uppenbarligen saker som föll mig i smaken ;) Midas var förstås också väldigt ball.

I övrigt var det mycket fina hingstar med, men få som verkligen kom till sin rätt. Även fast det förstås är kul att visa sin hingst själv, hade det säkert varit smart för vissa att överlåta visningen till någon mer erfaren.

Hej!

Skulle vara väldigt kul om någon tog bilder på Solfari och hans avkommor, speciellt då Prins från Oviksfjällen, svart valack. Försökte filma med det blev inte så bra..

Tack på förhand från Prins vimsiga matte Annika

Jag sitter också här och bläddrar och hoppas på bilder på Solfari med alla avkommor som var med. Och framförallt Prins från Oviksfjällen.

För er som var nyfikna på och hade missat vilka avkommor det var som visades efter Berserkur så kommer de här: Nótt från Edeby (ett femårigt sto som Emma Wahlstedt red), Demantur från Lönneberga (femårig hingst som Johanna Elgholm red), Emma Embladottir från Ekhaga (fyraårigt sto som Nina Keskitalo red) och Best från Knutshyttan (sexårigt sto som Vignir red)

Liknande trådar

Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
1 455
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 604
Senast: orkide
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 783
Senast: MML
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka