Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jodå, det är det kontot vi använder nu. Lekebergs sparbank.
Härligt att folk och klubbar inser det viktiga med unghästbedömning för att sporten ska kunna få fram bra hästar på sikt.
Det gick inte att lämna så långt meddelande till kontot men tror att ni förstår att SkånskaDist är Skånska Distanssällskapet.
Hoppas andra klubbar hänger på.
// Linda
Intressegruppen för Unga Distanshästar vill påminna alla om att de som föranmäler till Unghästfinalen 2012 innan 2/5 deltar i en utlottning!!!!
Jag är klantig, så därför gör jag bort mig då och då här på Buke och länkar till saker som jag inte får länka till! Därför törs jag inte länka denna gång. Kan bara uppmana er att googla på "Unghästfinalen 2012" så kommer ni att hitta den info ni behöver. Är ni med på F***b**k finns det en egen grupp som heter Prestationsbedömning Unga Distanshästar och där ni hittar massor med information och nyheter.
För övrigt kan jag tillägga att detta är en ideell satsning av några få, som vill hålla aveln av distanshästar vid liv.
Mvh
Intressegruppen för Unga Distanshästar
genom Anne
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.