Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Dressyr Hej En vän till mig ska rida en LA:3 nu till helgen. Är det någon vänlig själ som kan hjälpa oss med räkningen??? Första klassen...
Svar
3
· Visningar
1 033
T
Hoppning Min lilla dam bara älskar att hoppa blir typ 4-5 år igen :) men jag har beslutsångest. hon älskar tävlings miljön och jag med men hon är...
Svar
16
· Visningar
2 044
Trav Undrar om det är någon skillnad säkerhetsmässigt på remselar och qh? Eller om remselen har några andra fördelar jämfört med quickhitchselen?
Svar
2
· Visningar
1 335
Senast: Alfred
·
Distans Vilka funktionärer finns på en distansritt? Sitter och planerar kurs för Grönt kort men finns inte ett enda exempel på funktionärer i...
Svar
5
· Visningar
2 924
Senast: Pancakes
·
L
Trav har kollat på att sidor jag kan komma på och finn tack av alla tycker man ju ska ha men hittar ingen alls. Någon som har lust att hjälpa...
Svar
2
· Visningar
1 688
Senast: ghost
·
Svar
2
· Visningar
950
Hoppning Jag saknar den där härliga gamla hedliga tävlingstråden! Så, i denna tråd vill jag läsa om era fina resultat på tävlingsbanorna under...
Svar
4
· Visningar
1 131
Dressyr Agony gjorde en ny aktuell presentationstråd för oss som hänger här, tycker allt att det är dags att vi gör en ny hästinventering...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
32 650
Senast: Cattis_E
·
Hoppning Jag har en 07:a som jag tänkt börja hoppa lite med. Har ägt hästen i ett par månader och har inte hoppat den innan. Nu har jag dock...
Svar
4
· Visningar
3 657
Senast: Fiorano
·
Dressyr Är det nån som kan hjälpa mig att reda ut begreppen när det gäller avanmälan till dressyrtävling? För en gångs skull har jag anmält...
Svar
9
· Visningar
2 868
Senast: fio
·
Islandshäst Jag som inte har en island men funderar lite på att köpa mig en vartefter. Undrar vad som krävs för att tävla island och vad det...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Elina8
·
Islandshäst Hjälp :D är v3 en öppen klass eller lätt!? Blir förvirrad :D
Svar
5
· Visningar
903
Senast: CallMeAce
·
S
Hoppning Hej ! Jag har en fråga min dotter ska tävla nästa helg , vi har löst endagslicens (lektionsryttare) åt henne i TDB. Nu kommer hon...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Sia018
·
Trav Hur ser era rutiner ut på tävlingsdagen! Allt från när ni packar, förbereder hästen, fikapaus, värmning osv :))
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Tagliabue
·
Western Ja, som sagt... Städade för ett halvår sen i mina hästpapper. Hade då flera kopior på regbeviset, som nu alltså är borta i orginal...
Svar
6
· Visningar
1 385
Senast: Tussemaja
·
Islandshäst Rider på ridskola med enbart islänningar, och nu den här terminen fick vi en ny ridlärare som jag tycker är bättre än den förra. Enda...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 912
Senast: Gimlan
·
Trav Egentligen kanske det inte har blivit något problem av detta ännu, men jag gruvar mig lite över detta. Tre gånger har min häst gått...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: Tagliabue
·
Western Hej! Har pecis kommit hem från en ranch i Arizona där jag fick lära mig roping. Har inga möjligheter att träna här där jag bor, men...
Svar
15
· Visningar
1 494
Dressyr Ska kanske starta LB:3 2003 nästa helg men hittar inte programmet någonstans. Kan någon hjälpa mig? Vill INTE ha det i bilder (ridvägar)...
Svar
15
· Visningar
1 686
Senast: lewellyn
·
Fälttävlan Väntar på att förbundet ska fixa TDB så proppen kan komma ut. Vilka planerar att komma? lördag: 90, 100 och CNC2. Söndag: 90, 100 och...
2
Svar
21
· Visningar
2 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka