Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag och pållen har varit på sadelutprovning idag. Blev tyvärr inte så mycket klokare av det. Provred bara två sadlar, en Albion...
Svar
13
· Visningar
6 062
Senast: Seabaz
·
Hoppning Sitter och anmäler och behöver få veta att jag gör rätt nu. ;) Visst är det så att man får starta Avd A första klassen och nästa klass i...
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: Nominous
·
Hoppning Hoppas ni kan hjälpa mig. :cry: Jag har kört fast i hoppningen. När jag hoppar min häst så har vi en tendens att komma för nära...
Svar
15
· Visningar
1 839
Senast: Mabuse
·
Dressyr Här är alltså filmen från våran första dressyrstart efter 7 år på hoppbanan. Ponnyn är 21 år och har alltid varit rätt hård i munnen...
Svar
0
· Visningar
1 163
Tävling Blev fjärde placerad på en reg. dressyrtävling idag. Gick in på prisutdelningen och tog emot pris och åkte hem. Fick sedan veta att det...
Svar
3
· Visningar
1 623
Senast: Krockodil
·
Western Ska fixa upp en bild snarast. Har hittat en sadel på begagnat marknaden. Säljaren vet inte vad det är för märke men på chonchos är...
Svar
18
· Visningar
2 083
Senast: 4BarsRR
·
P
Western Det stora äventyret skall göras. Skall till en ranch i Canada. Fösa en o annan kossa. Få lära mig kasta lasso av en äkta roper. Dricka...
2
Svar
20
· Visningar
2 919
Senast: Queo
·
Hoppning Hej, jag har inte tävlat mycket alls. Bara på klubbhoppning. Jag har nu en egen häst. Han är född 2007 så han år bara 4 snart 5 år...
Svar
4
· Visningar
1 460
Dressyr Vill ha råd å funderingar ang kandar innan jag blir tokig:crazy: Min häst är fantastiskt fin å rida på träns. Har ett tredelat sprenger...
Svar
9
· Visningar
2 617
Senast: Kratus
·
Distans Nu förgås jag snart av nyfikenhet! Hur har det gått idag? Hur går det för alla de svenska ekipagen i Gartow? Hur har det gått på Vedema...
Svar
5
· Visningar
1 740
Senast: limona
·
Western Har i många år velat betäcka vårt welsh sektion C 135 cm med Quarterhingst en det mindre slaget med avsikt att behålla för egen del och...
Svar
19
· Visningar
3 303
Senast: welshtoka
·
Körning Blev så arg och ledsen när jag såg denna video. Finner inga ord på människans dumhet och okunskap. Inkörning?
Svar
18
· Visningar
2 826
Senast: Sockerbit
·
D
Dressyr Help.. Jag och min ponny tävlar dressyr och även lite hoppning! Jag har slutat med att använda spö.. men då han blir grymt seg på...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: DressyrPonnyn
·
T
Hoppning Hej alla på buke! Jag skulle jättegärna vilja börja tävla lokalt, men är osäker på om jag är duktig nog... Ska nu under maj månad ta...
Svar
4
· Visningar
1 637
Senast: Technique
·
Islandshäst Vad ska hästen ha för exteriör för att riktigt kunna sätta under sig ordentligt? visa gärna bilder. :)
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Caotica
·
Dressyr Jag har idag varit på kurs i longreining - mycket spännande! Stackars Häst var djupt upprörd över att inte ha sin tömkörningsgjord...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: svea
·
Trav Blir så frustrerade.. Åkte på provlopp förra veckan med 3 åringen hade då vanliga gamascher med läpp på båda bak efter loppet hade hon...
Svar
10
· Visningar
1 890
Senast: Angelique
·
Övr. Grenar Vilka funktionärer finns det på tävlingar i dessa grenar? Sitter och planerar kurs för Grönt kort men finns inte ett enda exempel på...
Svar
1
· Visningar
3 057
Senast: pigleton
·
Islandshäst Alltså det här med sadlar... Visst är det väl så att de flesta islandshästar är vidare än 100 grader över ryggen? Hur kan det då...
Svar
15
· Visningar
9 005
Senast: cnaztra
·
B
Islandshäst Hejsan! Är det någon som har bra koll på hur blupen bland islandshästar fungerar. Jag undrar helt enkelt hur det hela beräknas. En...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: glimjandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka