Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har en fråga angående upp-och nedklassning. Låt oss säga att jag rider på a-klass poäng i V2. Efter det rider jag tre V2: or igen...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: HeddaE
·
Dressyr Ni som tävlar dressyr, vad har ni för ambitionsnivå när det kommer till tävling? Har den häst ni har kapacitet för att komma till...
2
Svar
22
· Visningar
3 466
Senast: Shumpizen
·
Körning Letar lite här på körforumet och funderar på om det fel eller det kanske redan finns en tråd där man kan tipsa om...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Smulan75
·
Islandshäst Här kommer nog en dum fråga för många.....:o Men om en islandshäst visar upp höga benlyft i traven i hagen, kan det på något sätt även...
2
Svar
36
· Visningar
4 044
Senast: bellabus
·
Trav Jag är på väg till Norge så fort jag studerat klart, alltså genast efter årsskiftet, och hästarna ska såklart med. Nu är det bara det...
Svar
6
· Visningar
1 547
Senast: juliekj
·
Körning Passar en ponnyrockard på en shettis? Och hur vet man om den passar? Gör det något om den är för "stor"?
Svar
8
· Visningar
3 878
Senast: kolblakkur
·
Trav Min ena häst fick en lätt spricka i ett framknä för ca 1,5 år. Sprickan upptäcktes inte på direkten tyvärr då han gick på bete. Han e...
Svar
7
· Visningar
1 998
Senast: Zuzzi
·
Islandshäst På nästan alla bilder på ridna hästar till salu har hästarna gummiskydd på framhovarna. Jag ställer mig frågan - kan inte hästarna gå i...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 236
Senast: Boj
·
Hoppning Vem är denne man som var kommentator på Världscupfinalen i hoppning? Jag tyckte han var både entusiastisk och kunnig trots att han inte...
Svar
7
· Visningar
1 478
Senast: Bison
·
Körning Idag gick ett hjul sönder på min rockard, till min stora sorg :( Då återuppstod en fundering som jag grunnat på tidigare men som...
Svar
10
· Visningar
3 934
Western Jag vänder mig till det här forumet - också, eftersom den här sjukdomen bland annat förekommer på quarterhästar och finns som primär -...
Svar
0
· Visningar
1 926
Senast: Tussemaja
·
Övr. Grenar http://www.bbc.co.uk/sport/0/horse-racing/17682793
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: Memmis22
·
Övr. Grenar http://www.jagersro.se/index.cfm/s/ung/p/52 Vad innebär det? Jag är intresserad både av "vanlig" ridning och ev att testa på galopp...
Svar
2
· Visningar
1 562
Western Hitta denna sidan när jag surfa. http://www.saddleoutlet.se/ Någon som har erfarenhet att handla från dem? Samt kvalitén på sadlarna?
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: _FiA_
·
T
Dressyr Hej alla på buke, är i desperat behov av hjälp! D: Det är så att jag har väldigt långt, väldigt tjockt hår, och jag vet inte vad jag ska...
Svar
9
· Visningar
2 137
Senast: Martenix
·
Distans Den 22/4 går Lovisedalsritten av stapeln. Jag och min lilla gula ska starta PP20km. Nån mer härifrån som ska starta? (Komsi kom, jag vet...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 232
Senast: Habina
·
  • Låst
Dressyr Då startar jag upp den nya tråden! En bild på min.
109 110 111
Svar
2 204
· Visningar
289 313
Senast: Tulip
·
Övr. Grenar Ber om ursäkt om tråden ligger fel.... Jag har ett fullblod, 17 år, som jag knappt vet ngt om...Hur/var hittar jag info om en häst...
Svar
2
· Visningar
1 801
Senast: fred
·
Övr. Grenar Uppridningen börjar ju närma sig. Några tips eller idéer? Och var kan man köpa jockeybyxor?
Svar
4
· Visningar
1 542
·
Övr. Grenar Vad betyder ett B efter vikten i resultatlistor? Är en häst avlad för sprint eller stayerdistanser, eller är det individberoende...
Svar
10
· Visningar
1 910
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka