Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Tjena! Jag har precis lärt min isis "vacker hov." Han lärde sig otroligt fort, och är extremt mutbar! Skulle gärna ha tips på lite mer...
2
Svar
26
· Visningar
3 199
Senast: Freyr
·
Islandshäst Hejsan Jag är intresserad av att importera häst från Island och undrar hur det fungerar.. någon som gjort det här? Måste man vara på...
Svar
17
· Visningar
2 622
Senast: ishorses
·
Dressyr Är det någon som vet om man får ha korgstigbyglar på dressyrtävling? Alltså den typ som distansfolket har. Jag trivs så himla bra...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Tussinussen
·
Dressyr Jag är lite nyfiken på stora vulster/klossar som på t ex Bates Innova. Upplys mig: Vad får man för hjälp av dem? (För att ingen ska tro...
2
Svar
21
· Visningar
3 960
Senast: Serendephis
·
Dressyr Finns det några regler som säger att jag som aldrig har startat någon dressyrtävling innan får gå upp och starta reg LA? Ellelr finns...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Cashmir
·
Trav Har börjat rida på 3 åringen red henne i början med ett träns och så plockade jag av hennes frisco june bett från huvudlaget och...
Svar
12
· Visningar
1 867
Senast: ghost
·
Trav Jag fattar ingenting av sulkys, sulketter, speedcarts och långvagnar! Sen är det ju det där med sele. Ska man ha lång eller kort brösta...
Svar
9
· Visningar
2 110
Senast: fjordtokan
·
Western Har en solid buckskin paint, fick frågan om jag fortfarande kan visa honom i usa även om han är solid. vet inte svaret på det, funkar det?
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: wrangler
·
Trav Okej, en fråga om checkar igen... Fransk sidocheck, vad är det? Läste om det i en gammal forumtråd för längesen, men får inte en...
Svar
9
· Visningar
4 573
Senast: YW1966
·
Fälttävlan Nu är det snart dax, nervöööös!! Är det nån mer som ska dit förutom Elin och jag? Det jag funderar på just nu är varför man har lagt...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: Marvin
·
Trav Eller kanske inte.... http://www.youtube.com/watch?v=gNg2we-ZThM&feature=fvwrel
Svar
14
· Visningar
1 703
Senast: Rouise
·
Dressyr Det skulle vara kul att höra från er alla på vilken nivå ni ligger och hur lång tid det tagit er att komma dit (och kanske till de olika...
2
Svar
34
· Visningar
6 120
Senast: quigley
·
Western Jag har nu 2 quarter korsnigar och tycker de skulle va skoj om ni med quarter korsningar delar med er av erfarenheter och bilder på era...
2
Svar
33
· Visningar
5 253
Senast: flamman
·
Islandshäst Hej Tänkte hoppa in här med fråga som jag önskar lite snabbt svar på. Det är så att jag tänkt köpa tillbaka en islandskorsning , ca 137...
Svar
3
· Visningar
1 557
Senast: Popcorn
·
Distans Vilka planerar att starta och ni som varit där förrut vad har ni att berätta? Hur ser banorna ut, vart ligger stallplatserna gentemot...
Svar
14
· Visningar
2 494
Senast: rachan
·
Islandshäst Har för mig att det finns rekommendationer/regler för hur länge man rider varje gångart om man är flera ekipage på banan? Om man t e x...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: keilir
·
Dressyr Undrar om detta bettet är okej att tävla dressyr med (PONNY)...
Svar
1
· Visningar
1 239
Senast: Anyo
·
Dressyr Kul och intressant analys av två vitt skilda ridstilar. (Tycker jag i alla fall ;)) Taming Totilas
Svar
16
· Visningar
2 933
Senast: Tillis
·
Körning Jag funderar på att ta min blivande åring som handhäst när jag är ute och kör. Har förstått att vissa har dem i ett grimskaft i handen...
Svar
13
· Visningar
2 900
R
Distans Hej! :) Jag är en 15, snart 16-årig tjej som är intresserad av tävlingsgrenen distansritt. Det verkar vara så naturligt och hästen i...
Svar
2
· Visningar
2 364
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka