Sv: Hur viktigt är kläderna?
du får ju tävla bland stora hästar? eller i avd B
Det finns säkert många som är vuxna och vill tävla ponny och en avd E vore inte så dumt för dessa, men det är ju i såna fall en sak för SVRF att dra igång och inte SIF eftersom det finns så dåligt intresse inom just SIF eftersom de flesta islandshästryttarna vill starta gångarter.
Men en avd E i dressyr och hoppning vore ju inte dumt för alla överåriga med ponny
Fast dom flesta rider inte på någon högre nivå oavsett hästras eller inriktning..
Sen svämmar det heller inte över av hopp och dressyrtävlingar där man får starta när man är för gammal, de är faktiskt riktigt få!
Jag valde en islänning dels för att jag blev kär i en individ, har alltid tidigare sagt aldrig i livet en islänning
Men förutom det var jag tvungen att göra mig av med mina stora halvblod och fullblod pga jag blev handikappad och därmed inte kan ha en stor häst längre även om jag vill.
Och eftersom jag inte kommer att kunna ha en stor häst igen är jag förvisad till hästar av ponnymått och då kvarstår problemen oavsett hästras pga mankhöjd
du får ju tävla bland stora hästar? eller i avd B
Det finns säkert många som är vuxna och vill tävla ponny och en avd E vore inte så dumt för dessa, men det är ju i såna fall en sak för SVRF att dra igång och inte SIF eftersom det finns så dåligt intresse inom just SIF eftersom de flesta islandshästryttarna vill starta gångarter.
Men en avd E i dressyr och hoppning vore ju inte dumt för alla överåriga med ponny