Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har ett varmblodssto på 2,5 år som haft otur med det mesta ;( (förkylningar, lymfangit, svullnader, vrickning, hälta, sparkskada..)...
Svar
19
· Visningar
3 943
Senast: Angelique
·
N
Övr. Grenar Hej! Jag har en d-ponny som jag skulle vilja ställa upp med i new forest SM. Kruxet är att jag är 20 år gammal, alltså överårig. Så nu...
Svar
2
· Visningar
1 427
Senast: Marty
·
Trav Där min häst och jag rider finns det ett travtränarstall. Så vi ser många travhästar! En sak jag lixom undrar över är att man ser dom...
Svar
13
· Visningar
2 601
Senast: Angelique
·
Dressyr Är det någon som kan säga LB:2 programmet eller länka en sida som har det programmet? Tack på förhand :):):):):)
Svar
1
· Visningar
1 066
Senast: Anyo
·
Islandshäst Är det bara jag som märkt av att allt fler rider med diverse hävstångsbett, tex. jaktkandar, pelham och isländska stänger? Även...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 394
Senast: Elina8
·
Fälttävlan Hej alla Jag drog igång en liknande tråd för något år sedan men det blev aldrig någon debut för mig och pållen pga sjukdom:cry: så nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 691
Senast: Gnapp
·
Trav Hur var det nu med det där? Är det nån som har koll på reglerna, jag har googlat men inte hittat något annat än lite skumma lokala...
2
Svar
23
· Visningar
3 257
Senast: Roquepine
·
Western Har åter igen börjat den stora sadeljakten och skulle behöva lite hjälp med vad som kan vara värt att prova. Hästen i fråga är...
Svar
0
· Visningar
942
Senast: Catayah
·
Islandshäst Tänkte köpa en Diddi sadel men har svårt att hitta en återförsäljare i Norge, dom flesta säljer enbart Top Reiter bomlös. Så undrar...
Svar
5
· Visningar
2 389
Senast: raggsock
·
Fälttävlan Har läst TR men är inte riktigt 100 på hur de menar, får man som överårig (det året man fyller 19) tävla ponny bland storhäst upp till...
Svar
0
· Visningar
1 302
Senast: vildfantasi
·
Trav Jag har ett tolvårigt sto som har få antal starter på sig, men som hann visa framfötterna en del i monté innan hon föll för...
Svar
0
· Visningar
1 126
Senast: Ilona
·
T
Tävling Hej, jag ska ta grönt kort (lite sent) men tänkte bara göra provet. då jag gått ett hästgymnasium där jag tagit hästskötarexamen, har...
Svar
4
· Visningar
1 845
Senast: pewa
·
Islandshäst Letade reda på den gamla, men den var låst, och jag har inte sett att nån ny skapats! Här hjälper vi varandra att tycka och tänka om...
32 33 34
Svar
670
· Visningar
93 053
Senast: bellabus
·
S
Tävling Jag undrar om någon vet om arrangören har rätt att ändra förutsättningarna för tävlingen dagen innan? Det gäller en dressyrtävling som...
Svar
1
· Visningar
1 384
Senast: Rider
·
Islandshäst Stjäl idén och rubriken från "Gnägg", tänkte vi islandsintresserade kunde ha en som passar oss lite bättre med tanke på gångarter och...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
13 009
Senast: em76
·
Körning Hur gör man då? :confused: Nu tycker jag banne mig att jag försökt skruva på allting, men hur jag än gör så blir det inte riktigt bra...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: -Catherine-
·
Islandshäst Hej Får man tävla i shortchaps eller måste man ha ridstövlar?
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: Hoobes
·
Dressyr http://svtplay.se/v/2771902/hastsport/playexklusivt__varldscupen_hertogenbosch_20_4_12_00 Först Grand Prix , Adelinde har precis...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
16 733
Senast: jacko
·
K
Western Jag har en häst som är världens snällaste häst i de flesta sammanhang. Har haft honom sedan föl och nu är han 10 år. Vi flyttade till...
Svar
0
· Visningar
1 132
Senast: Klutten
·
Trav Tänkte att vi kunde skriva ut namn och stam på våra travare/fd travare å se om vi har några släktingar till varann här inne :)...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
76 964
Senast: mpetrini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar