Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Eftersom de nadra tråden är från artonhundrafrösihjäl så gör jag en ny! Vilka mer än jag ska till Tågarp i helgen?:bump:
Svar
11
· Visningar
2 317
Senast: RebeccaJoli
·
Fälttävlan Hjälp mej hitta dessa!! Måste ha en H100 klass, hittar bara hofors och dit har jag 50 mil... måste finnas nått närmare!
Svar
9
· Visningar
2 362
B
Western Jag har provat en Double C Nevada Fancy storlek 03 till mitt lilla monster som både har en del manke och svängd rygg (lyfter dock ryggen...
Svar
0
· Visningar
2 000
Senast: Bamboo
·
Dressyr Damen hade ett skrapsår på bakbenet igår när jag tog in henne. Inge öm eller halt ( som tur är ). De ja grunnar på nu är, ska tävla i...
Svar
12
· Visningar
4 668
Senast: ginnies
·
Islandshäst Kommer ni att betäcka i några ston i år, trots det stora överskottet på hästar? Och OM ni betäcker, varför avlar ni i så fall. För...
Svar
6
· Visningar
1 688
Senast: silversvart
·
Trav Hej! Är väldigt sugen på att betäcka med Egon Lavec :love: . Har dock letat igenom hela internet känns det som för att hitta vad han...
Svar
2
· Visningar
1 831
Senast: Ebbasmatte
·
Tävling Idag efteranmälde jag till en tävling med sista anmälningsdatum 15 maj, och pengar fanns på TDB-kontot vid tillfället för anmälan då det...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Riley
·
Hoppning Tänkte det kunde vara roligt att åka över bron och tävla i Danmark. Men var hittar jag de danska tävlingarna och hur anmäler man? Någon...
Svar
1
· Visningar
5 016
Senast: gylle
·
Distans Kul med en sån här tråd på distans. Kan ni inte mäta era blivande distanshästar o berätta. Skriv ålder också. // Linda 5 6 7
Svar
123
· Visningar
20 092
Senast: Nilla
·
Dressyr Tävlingssäsongen närmar sig med stormsteg för vår del och jag inser att jag ännu inte lyckats göra en manfläta som inte löser upp sig... 2
Svar
30
· Visningar
7 177
Senast: Gimlan
·
Distans Hur gor ni med vatten och foder under pagaende tavling? Nar ger ni vatten och hur mycket? Nar fodrar ni? Vad for foder anvands och...
Svar
2
· Visningar
1 573
Senast: Armadillo
·
Hoppning Mitt sto har avkommor i tyskland som tävlar hoppning, men vad betyder de olika bokstäverna? Ex, en av avkommorna har plac i: Ergebnisse...
Svar
6
· Visningar
4 231
Senast: Grandezza
·
Distans Min häst stryker sig inte vid normal gång och rörelse, men om vi ska in i riktig snårskog eller klättra på underlag med lite pinnar etc...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: trofé
·
Körning Nu är jag i valet o kvalet om att köpa en maratonvagn. Jag kommer att behöva en lite rejälare sele och funderar på modellen. Vad jag...
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: nordtravare
·
Islandshäst Jag vill inspireras och tror inte jag är ensam! Det behöver inte vara bilder där man sitter perfekt och allting stämmer utan bilder... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 819
Senast: Caotica
·
A
Distans Hej Hej. Jag går i tankarna på att köpa en arab till distans ridning. Min fråga är väl vad det är för utrustning man måste ha, vad...
Svar
2
· Visningar
1 553
Senast: Shaggy
·
Körning Hej! Jag har ett 2-årigt russ som jag håller på att köra in. Vi tömkör och han har fått dra en planka efter sig, vilket att inte...
Svar
2
· Visningar
2 641
Senast: fjordtokan
·
Trav Har ett varmblodssto på 2,5 år som haft otur med det mesta ;( (förkylningar, lymfangit, svullnader, vrickning, hälta, sparkskada..)...
Svar
19
· Visningar
3 971
Senast: Angelique
·
N
Övr. Grenar Hej! Jag har en d-ponny som jag skulle vilja ställa upp med i new forest SM. Kruxet är att jag är 20 år gammal, alltså överårig. Så nu...
Svar
2
· Visningar
1 436
Senast: Marty
·
Trav Där min häst och jag rider finns det ett travtränarstall. Så vi ser många travhästar! En sak jag lixom undrar över är att man ser dom...
Svar
13
· Visningar
2 606
Senast: Angelique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka