Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jaha, nu har jag, som sällan brukar göra mig till, kommit fram till att man rider bättre med vita benlindor (jag som inte är något fan...
Svar
5
· Visningar
1 818
Senast: Victovie
·
L
Hoppning Hej! har nu börjat anmält mej till lite tävlingar och kan verkligen inte komma ihåg när det är man måste besikta :o red nationellt i...
Svar
6
· Visningar
1 613
Senast: Bannibanni
·
E
Dressyr Jag och en kompis ska ev. starta en dressyr clearround snart och vi har nu lyckats samla på oss lite frågor. Är det klädsel enligt TR...
Svar
1
· Visningar
1 213
Senast: sweep
·
Islandshäst Tidigare i min tid så har jag tränat galoppörer, jag upplevde då att deras sadlar var extremt lätta och kändes bara som en liten...
Svar
10
· Visningar
2 282
Senast: Bowman
·
J
Trav hej, jag har blivit väldigt sugen på att ta montélicens efter ha varit på travbanan ett par gånger nu. jag har egna travhästar, en som...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Jerrytage
·
Körning Vad svårt det är att hitta! Tyvärr är jag rätt fattig just nu och lusläser nätet efter begagnade selar. Vad jag förstått är h**ks...
Svar
14
· Visningar
4 468
Senast: Granbarr
·
Western Var kann man hitta romal tyglar av läder????
Svar
7
· Visningar
1 701
Senast: maja_70
·
Islandshäst Lägger tråden här eftersom islandshästägare brukar ha bra koll på exemprodukter. Jag har förstått Ökozon ska fungera väldigt bra på...
Svar
5
· Visningar
1 399
Senast: gaski
·
  • Låst
Övr. Grenar Tidigare i min tid så har jag tränat galoppörer, jag upplevde då att deras sadlar var extremt lätta och kändes bara som en liten...
Svar
3
· Visningar
1 832
Senast: tifo
·
Dressyr Har en unghäst som jag "miljötävlar". Hon är mycket spänd på tävlingsplatsen så det är träning, träning som gäller. Pga detta blir det...
Svar
15
· Visningar
2 710
Senast: Tiara
·
Hoppning Om man tävlar lokalt i tex 80 och 90 i bed A och Clear Round, ska det resultatet komma upp i TDB eller inte? Jag tävlade 5 klasser i...
Svar
9
· Visningar
2 234
Senast: Nominous
·
Islandshäst HEJ Googlade omkring för att se vilka exem produkter som finns på marknaden just nu... Hittade något som åtminstone jag inte sett...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: _Viva_
·
Körning Nu har jag äntligen bytt ut travselen mot en bröstsele, som jag dessutom hittade till ett riktigt bra pris begagnat! :banana: Som en...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: mazariin
·
Fälttävlan Har en ponny som stannar på vatten, ungefär 2-3 m innan (debutant nivå alltså bara vada igenom). Han fryser fast helt, får inget "stopp"...
Svar
9
· Visningar
2 329
Senast: SQT
·
J
Western Lurer på om min westernsal er for lang for min fjordhest? De 2 siste cm av salen er bare lær, altså ingen bom de 2 siste cm.
Svar
9
· Visningar
1 910
Senast: 4BarsRR
·
Islandshäst Vad sjutton är en sporttröja?? Har ingen lust att köpa kavaj när jag inte vet hur mycket jag kommer tävla...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: fiaskurken
·
Hoppning Ni som tävlar hoppning på lokal/lätt nivå och som inte har ambitioner att klättra i klasserna men endå är lite tävlings människor. Vad...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: Bison
·
Fälttävlan Nu finns det en lista på de accepterade ekipagen för årets Badminton där W Fox-Pitt är anmäld med flest, dvs. 5 st. Inga svenskar...
Svar
13
· Visningar
2 718
Senast: Docka
·
N
Trav Någonstans ska det finns en sida där man kan se statistik på stons avelsindex för varje årgång. Den visar medelindex och max och...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Mary91
·
Tävling Någon som vet om det är nåt fel med sökningen i TDB? Jag skulle gå in och söka startlistor för i morgon på en tävling och hur mycket...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka