Humlamaden

Sv: Humlamaden

Haha ja varför göra det lätt för sig och ha alla banorna "framme" samtidigt?;)
Ja hade ju inte möjlighet att gå banvisning kvällen innan, så jag fick gissa lite då tex vattnet inte fanns för Lättklass, utna bara för *-klass. Dock låg det en ensam liten stock brevid så jag gissade att den skulle hamna vid vattnet för oss, och hoppades att den skulle hamna någonstans väl synligt:D Tur att man hade bra utsikt över vattnet när man kom nerför kullen:p

Åhh fresta mig inte!:angel:

Åh, jag har aldrig ens sett den nedre delen av banan! Den är inte öppen på träning, eller har inte varit när jag varit där iaf! SPÄNNANDE!!!

Ja tant Z fick hoppa in som ersättare då Lina tokbrunstade :D Haha, var lite galet, men gick jäkligt bra medtanke på omständigheterna!

Det där borde vara olagligt!:mad::p
Det sista passar min budget rätt bra faktiskt! Jag lär ha gott om plats, någon som vill komma och bo hos mig?:D

Elin - Slottsfru, haha :D

RJ: Jag tog typ alla utom villor/lägenheter, fattar inte varför de ska stycka av så jäkla mycket hela tiden :mad:

*kl* Jag sitter här och väntar på alla filmer ni har tagit på humlamaden. Var är dom :mad:

*trummar med fingertopparna*

Jag får trimma henne :D Jag hann ju inte rida fram ens, travade från parkeringen, travhoppade framhoppningshindret i farten sen var det 3,2,1-rid! Hahahaha!

(fick rädda en häst som lagt sig ner i släpen bredvid och skadat sig precis innan min start, så blev jäkligt tajt med tid, satt upp 11.25, hade starttid 11.30 :D)

Äsch då! Bortförklaringar! Sånt ska en vältrimmad filmare klara, antingen förutse liggande häst i grannsläpet eller springa tokfort för att hinna till starten innan "sin" häst:p:angel:

Ingen film från mig heller, glömde kameran hemma... Suck!

kl

Justja, glömde säga att som sanna entusiaster körde jag och mamma tillbaka till tävlingen när vi hade lämnat av lilla hästen i hagen, och tittade på den ** terrängen!

Riktigt roligt att se trots att vi blev ganska blöta, vid den ** i Gärds satt jag ju vid målet och tidtagningen så då såg jag inget roligt...

Nu delade vi tiden mellan det vattnet nere vid sekreteriatet där man även såg en kombination med bank och stockar på böjt spår, den svåra linjen med vägövergången och spetsarna, och vattnet uppe på banan där man såg de flesta andra hinderna också.

Men ska Marlin gå ** någon gång så tänker jag hyra in pilot :eek:

Jag tycker ni alla har dålig pli på era filmare :p

Gabbi; Du blir immun till slut, bara fortsätt tävla på så kommer det gå av bara farten.. När jag bara red debutant och lätt för 100 år sedan så var jag och tittade på en internationell 3* i England och då var inte ens tanken att det där vill jag göra en dag, jag tänkte inte ens tanken att jag skulle kunna rida en sådan klass en dag. Men det gjorde jag :D

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
43
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
156
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka