Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Western Jag ska på fredag åka en sväng för att prova ut en sadel till min Paint. Det finns ju en hel uppsjö av märken och har genom vissa...
Svar
6
· Visningar
1 670
Senast: ricca
·
Western Tjenare bukewestern, jag har en fundering som jag suttit på länge nu, min dam fipplar med bettet, jag har för länge sedan haft en tråd...
Svar
10
· Visningar
1 570
Western Jag har aldrig ridit "rent" western, men däremot alltid plockat godbitar. Trail har jag sedan jag köpte första hästen, 2008, varit...
Svar
15
· Visningar
2 249
Senast: Liten
·
Fälttävlan Eftersom de nadra tråden är från artonhundrafrösihjäl så gör jag en ny! Vilka mer än jag ska till Tågarp i helgen?:bump:
Svar
11
· Visningar
2 314
Senast: RebeccaJoli
·
Fälttävlan Hjälp mej hitta dessa!! Måste ha en H100 klass, hittar bara hofors och dit har jag 50 mil... måste finnas nått närmare!
Svar
9
· Visningar
2 361
B
Western Jag har provat en Double C Nevada Fancy storlek 03 till mitt lilla monster som både har en del manke och svängd rygg (lyfter dock ryggen...
Svar
0
· Visningar
1 995
Senast: Bamboo
·
Dressyr Damen hade ett skrapsår på bakbenet igår när jag tog in henne. Inge öm eller halt ( som tur är ). De ja grunnar på nu är, ska tävla i...
Svar
12
· Visningar
4 666
Senast: ginnies
·
Islandshäst Kommer ni att betäcka i några ston i år, trots det stora överskottet på hästar? Och OM ni betäcker, varför avlar ni i så fall. För...
Svar
6
· Visningar
1 687
Senast: silversvart
·
Trav Hej! Är väldigt sugen på att betäcka med Egon Lavec :love: . Har dock letat igenom hela internet känns det som för att hitta vad han...
Svar
2
· Visningar
1 830
Senast: Ebbasmatte
·
Tävling Idag efteranmälde jag till en tävling med sista anmälningsdatum 15 maj, och pengar fanns på TDB-kontot vid tillfället för anmälan då det...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Riley
·
Hoppning Tänkte det kunde vara roligt att åka över bron och tävla i Danmark. Men var hittar jag de danska tävlingarna och hur anmäler man? Någon...
Svar
1
· Visningar
4 968
Senast: gylle
·
Distans Kul med en sån här tråd på distans. Kan ni inte mäta era blivande distanshästar o berätta. Skriv ålder också. // Linda
5 6 7
Svar
123
· Visningar
20 084
Senast: Nilla
·
Dressyr Tävlingssäsongen närmar sig med stormsteg för vår del och jag inser att jag ännu inte lyckats göra en manfläta som inte löser upp sig...
2
Svar
30
· Visningar
7 171
Senast: Gimlan
·
Distans Hur gor ni med vatten och foder under pagaende tavling? Nar ger ni vatten och hur mycket? Nar fodrar ni? Vad for foder anvands och...
Svar
2
· Visningar
1 572
Senast: Armadillo
·
Hoppning Mitt sto har avkommor i tyskland som tävlar hoppning, men vad betyder de olika bokstäverna? Ex, en av avkommorna har plac i: Ergebnisse...
Svar
6
· Visningar
4 223
Senast: Grandezza
·
Distans Min häst stryker sig inte vid normal gång och rörelse, men om vi ska in i riktig snårskog eller klättra på underlag med lite pinnar etc...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: trofé
·
Körning Nu är jag i valet o kvalet om att köpa en maratonvagn. Jag kommer att behöva en lite rejälare sele och funderar på modellen. Vad jag...
Svar
6
· Visningar
1 234
Senast: nordtravare
·
Islandshäst Jag vill inspireras och tror inte jag är ensam! Det behöver inte vara bilder där man sitter perfekt och allting stämmer utan bilder...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 816
Senast: Caotica
·
A
Distans Hej Hej. Jag går i tankarna på att köpa en arab till distans ridning. Min fråga är väl vad det är för utrustning man måste ha, vad...
Svar
2
· Visningar
1 553
Senast: Shaggy
·
Körning Hej! Jag har ett 2-årigt russ som jag håller på att köra in. Vi tömkör och han har fått dra en planka efter sig, vilket att inte...
Svar
2
· Visningar
2 627
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka