Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Tidigare i min tid så har jag tränat galoppörer, jag upplevde då att deras sadlar var extremt lätta och kändes bara som en liten...
Svar
10
· Visningar
2 284
Senast: Bowman
·
J
Trav hej, jag har blivit väldigt sugen på att ta montélicens efter ha varit på travbanan ett par gånger nu. jag har egna travhästar, en som...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: Jerrytage
·
Körning Vad svårt det är att hitta! Tyvärr är jag rätt fattig just nu och lusläser nätet efter begagnade selar. Vad jag förstått är h**ks...
Svar
14
· Visningar
4 471
Senast: Granbarr
·
Western Var kann man hitta romal tyglar av läder????
Svar
7
· Visningar
1 703
Senast: maja_70
·
Islandshäst Lägger tråden här eftersom islandshästägare brukar ha bra koll på exemprodukter. Jag har förstått Ökozon ska fungera väldigt bra på...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: gaski
·
  • Låst
Övr. Grenar Tidigare i min tid så har jag tränat galoppörer, jag upplevde då att deras sadlar var extremt lätta och kändes bara som en liten...
Svar
3
· Visningar
1 832
Senast: tifo
·
Dressyr Har en unghäst som jag "miljötävlar". Hon är mycket spänd på tävlingsplatsen så det är träning, träning som gäller. Pga detta blir det...
Svar
15
· Visningar
2 710
Senast: Tiara
·
Hoppning Om man tävlar lokalt i tex 80 och 90 i bed A och Clear Round, ska det resultatet komma upp i TDB eller inte? Jag tävlade 5 klasser i...
Svar
9
· Visningar
2 235
Senast: Nominous
·
Islandshäst HEJ Googlade omkring för att se vilka exem produkter som finns på marknaden just nu... Hittade något som åtminstone jag inte sett...
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: _Viva_
·
Körning Nu har jag äntligen bytt ut travselen mot en bröstsele, som jag dessutom hittade till ett riktigt bra pris begagnat! :banana: Som en...
Svar
11
· Visningar
1 770
Senast: mazariin
·
Fälttävlan Har en ponny som stannar på vatten, ungefär 2-3 m innan (debutant nivå alltså bara vada igenom). Han fryser fast helt, får inget "stopp"...
Svar
9
· Visningar
2 338
Senast: SQT
·
J
Western Lurer på om min westernsal er for lang for min fjordhest? De 2 siste cm av salen er bare lær, altså ingen bom de 2 siste cm.
Svar
9
· Visningar
1 913
Senast: 4BarsRR
·
Islandshäst Vad sjutton är en sporttröja?? Har ingen lust att köpa kavaj när jag inte vet hur mycket jag kommer tävla...
Svar
8
· Visningar
1 450
Senast: fiaskurken
·
Hoppning Ni som tävlar hoppning på lokal/lätt nivå och som inte har ambitioner att klättra i klasserna men endå är lite tävlings människor. Vad...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: Bison
·
Fälttävlan Nu finns det en lista på de accepterade ekipagen för årets Badminton där W Fox-Pitt är anmäld med flest, dvs. 5 st. Inga svenskar...
Svar
13
· Visningar
2 718
Senast: Docka
·
N
Trav Någonstans ska det finns en sida där man kan se statistik på stons avelsindex för varje årgång. Den visar medelindex och max och...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Mary91
·
Tävling Någon som vet om det är nåt fel med sökningen i TDB? Jag skulle gå in och söka startlistor för i morgon på en tävling och hur mycket...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: corzette
·
  • Låst
Western Jag ska på fredag åka en sväng för att prova ut en sadel till min Paint. Det finns ju en hel uppsjö av märken och har genom vissa...
Svar
6
· Visningar
1 670
Senast: ricca
·
Western Tjenare bukewestern, jag har en fundering som jag suttit på länge nu, min dam fipplar med bettet, jag har för länge sedan haft en tråd...
Svar
10
· Visningar
1 570
Western Jag har aldrig ridit "rent" western, men däremot alltid plockat godbitar. Trail har jag sedan jag köpte första hästen, 2008, varit...
Svar
15
· Visningar
2 253
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka