Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Skulle behöva veta om det är Okej att sätta en röd rosett i svansen på hästen på tävling? Jag har en som kan vara lätt i gumpen ibland...
Svar
9
· Visningar
1 666
Senast: Hedinn
·
Western Nu är de dax att inventera tävlingsgarderoben inför sommaren och här kommer lite sidor med tips, innan man shoppar loss...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 522
Senast: djezima
·
Fälttävlan Tänkte be er om hjälp. Hästen ifråga är jätte känslig för skav, boots o skydd är i rätt storlek o sitter bra MEN trots detta lyckas hon...
Svar
4
· Visningar
1 739
Islandshäst Kanske jag blir kallad mes nu? Vet inte ens om det är allvarligt men det känns så.. :p I stallet där min häst står så finns det inga...
2
Svar
34
· Visningar
3 258
Senast: Allobosia
·
H
Fälttävlan Undrar om galoppen. Förlängd steglängd, ska den bara vara på första långsidan innan bågen eller ska bågen också vara förlängd? det...
Svar
11
· Visningar
1 536
Senast: Hippokondriker
·
Western Tjennaaa ;D Har kollat runt på lite hingstar åt min lilla dam hemma och hittade snyggingen här , nån som har bilder på avkommor eller...
2
Svar
34
· Visningar
5 803
Körning Hmm konstig rubrik det blev:p Jag undrar hur ni som har körhästar och hyr in dom i ett stall istället för att ha eget gör med...
Svar
5
· Visningar
1 407
Senast: sthu
·
Körning Är inte hundra på att jag får göra den här tråden så jag får väl se om den finns kvar :-) Är det någon som beställt vagn från Koier...
Svar
9
· Visningar
2 713
Senast: Pinkilly
·
Islandshäst Hej! Vet att många (INTE ALLA) ryttare som håller på med hoppning o dressyr är väldigt mån om vad de och sina hästar har på sig, att...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
17 138
Trav Vad tycker ni om dom nya karenstiderna som snart ska börja gälla https://www.travsport.se/artikel/?article=1.237771&cid=2.631 Givetvis...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 887
Senast: Kellie
·
Körning Ni som kör i skogen med draglinor och timmersax/kätting. Hur långa draglinor ska man ha? Eller hur långt bakom hästen ska svängeln vara...
Svar
1
· Visningar
1 775
Senast: agtatoon
·
N
Western Hallå alla visa bukefalister! Jag har några funderingar som jag hoppas att ni kan hjälpa mig att reda ut. Jag har tävlat showmanship at...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: Kickis
·
Distans Hej alla! Är det någon här (antagligen) som dyker upp på fjällnoraritten i år? Jag eftersöker sällskap på CR:en! Skulle egentligen...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: Styltan
·
Western Nu lämnar jag ut mig fullständigt igen eftersom jag inte har någon tränare på hemmaplan som kan hjälpa mig. Jag tränar enbart för min...
2
Svar
21
· Visningar
4 416
Senast: alazzi
·
Körning Även om det är låååång tid tills jag kommer ut och tävlar vill jag mer än gärna ha inspiration! Kan ni inte visa bilder på era...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Pinkilly
·
B
Körning Hej! jag har en fråga till er som använder lunningsbåge. Vad har den för mått? Längd, bredd och höjd. /Bruksnordis
Svar
4
· Visningar
3 432
Senast: Lydia
·
Islandshäst Ja, är ni med i en förening under SIF och i så fall varför eller varför inte? Jag har alltid varit med i en lokalförening under de år...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 867
Senast: Ioxia
·
Tävling Får man ha en sådan? Som jag har förstått det får ekipagen ej rangordnas, men innebär det även att man inte får skriva en lista där...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: LLaika
·
Islandshäst Jag undrar vad ni föredrar att rida med för bett (jag vet såklart att det är olika på olika hästar). Men över lag finns det några bett...
2
Svar
39
· Visningar
5 401
Senast: Elina8
·
Islandshäst Hur gick det med den? Är det något fel på dom hästarna som fick influensan eller är dom helt friska nu?
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Vonarneisti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka