Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min lilla häst. Jag har haft henne sen hon föddes, men har aldrig egentligen fått veta vad någon annan tycker om hennes utseende. Nu är hon 4 och bilden togs för någon vecka sedan.
Det kan vara vinkeln på kortet, men tycker på ngt vis att bekdelen ser lite liten ut om man jämför med bogpartiet. Lång rygg, men svårt då hästen står lite vinklad från kameran. Men tycker hon har fin resning på halsen, halsen ser ut att sitta på "rätt" ställe så att säga.
Jag vill höra vad ni tycker om min förra foderhäst! Hade honom från den 2 oktober 2010 - 26 2011
Såhär såg han ut när han kom:
Såhär såg han ut när han for tillbaka:
och han har fått lite mage under sommaren då alla hästar fick gå på ett stort sommarbete, men såhär såg han iaf ut före sommarbetet:
har ingen bild då han står stilla, bild från när han släpptes på sommarbete
e. Askur Från Håkansgården
ue. Mökkur
Han är en härlig individ som är sjukt rolig att rida, ingen läromästare, de är du som måste vara läromästaren som rider honom.
säg gärna vad ni tycker om hans exteriör!
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.