"This or that" - island

Sv: "This or that" - island

Nja alltså här är det ju mer is och eftersom jag bor på ett extremt kuperat ställe är is rejält tröttsamt, fast jag har broddar på skorna måste jag liksom hålla i mig i grindstolpen medan jag försöker trixa en häst genom grinden till hagen utan att de andra följer med.

Angående frågan skulle det vara kul att prova att rida i hav, har oftare möjlighet att rida i snö fast jag bor vid kusten, det finns liksom inga stränder här.

Samma

Jag väljer snö eftersom det inte är lika blött. :p

(kan tänka mig att lutningen är något problematiskt. Blankis är inte det roligaste. Speciellt inte när de skjuter raketer och man försöker gå bredvid en vilt hoppande/småstegrande häst som bara vill springa hem. Det var bara att ta ett rejält tag i manen med ena handen, hålla tyglarna och försöka bromsa med andra handen, och glida med hela vägen hem :o)

Galopp i backe eller över bommar?

I backe. Fani har inte tillräcklig koll på sina ben än så vi skippar galopp över bommar ett tag till :angel:

Klippa eller inte klippa svansen?

Nu var det ju this or that så frågor som varför? passar inte in!

En tåkappa eller ingen, för att jag inte ser behov av två! eller egentligen någon alls (de islänsktillverkade skorna har ingen alls och det funkar bra där så....fast nu importeras mer skor till island så de två hästskotillverkarna har svårare och stå sig i konkurrensen, i alla fall den ena har lagt ner)

Skäck eller silverfärgad?

Det stod i första inlägget till den här tråden att man gärna kunde lägga in en kort motivering till sitt val, därav mitt varför? Men ursäkta, ska inte lägga till det nåt mer.

Skäck

Samma

Sto

Med eller utan "snöring" i skon... (kommer för mitt liv inte på vad dom heter.. :o )

femgångare :)

nu vet inte jag alls vad som varit och inte varit och jag orkar inte gå igenom hela tråden :p

Remontnosgrimma eller engelsk nosgrimma?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka