"This or that" - island

Sv: "This or that" - island

Haha vad stört! Precis den frågan fundera jag på att ställa här för någon timme sen men ångrade mig för jag skulle inte kunna välja :angel::D
Men säg svart då av praktiska skäl.

Skäck eller silversvart?

Skäck, har bara dåliga erfarenheter av silverhästar...

Stall med ridhus, paddock, ovalbana och passbana men inte så många bra ridvägar eller stall utan paddock och liknande men måååånga bra ridvägar?

Bra ridvägar. I och för sig gillar jag när det finns fält/äng/grusplaner som man kan rida på. Annars tycker jag det är lika smidigt att åka med släp till ridanläggning. Blir ändå inte mer än en gång i veckan för min del.

Skulle också välja bra ridvägar.......på med pannlampa bara *le*

Flätade eller släta lädertyglar?

Lösdrift ( med tillgång till box tack. :D )

Julpynta stallet eller ej?

Jag tycker det är ok om andra gör det, men jag gör det inte. :angel:
Jag pyntar inte hemma heller, sätter upp lite lampor och sånt enbart för att få tyst på mamma som en är juloman :angel:
Jag tycker mest att det är jobbigt att sätta fram saker som jag sen måste ta bort igen. Och trivs lika bra utan. :o

Rida på julafton eller inte?

Rida på julafton!!! Vi har som tradition att träffas inne hos stallägaren klockan 7 på julaftonsmorgonen och äta gröt. Sen rider vi ut tillsammans en kort sväng. Mys!

samma!

Rida på julafton! Det är jättemysigt på morgonen :) Förra året tog vi en tur vid 9 på morgonen efter hästarna ätit frukost, solen på väg upp över sjön och det var 20 minus ute :p

I år blir jag nog själv på ridturen, om inte jag och sambon tar en tur i kärran bakom Fengur :)

Samma!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka