Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vad tycker du är snyggast? När det är fransar på hela baken, över rumpan eller när det bara är fransar på benet? Vilken skärning nere...
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: Mithalagos
·
Trav Vilka skador är vanligast hos travhästar som sprungit trav? och vilka skador är vanligast att dom får i bakknän? Då mitt kära varmblod...
Svar
10
· Visningar
2 563
Senast: Kokosboll
·
Distans Hur funkar det med nya TDB, jag har ju varit ute rätt sparsamt de sista åren... Om jag anmäler mig med två hästar till en klass pga...
Svar
1
· Visningar
1 116
Senast: fallon
·
Islandshäst Är det jag som är blind, eller har SIF tagit bort sitt diskussionsforum från hemsidan? Har en fundering om licensen, har en...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Boj
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Dressyr Om en vecka ska jag göra min första start i dressyr, och funderar på att göra en "ardennerfläta" ist för knoppar då mina knoppar ser...
Svar
9
· Visningar
1 559
Senast: Buck
·
P
Distans hej alla där ute! Jag är en gammal hoppryttare som nyligen föll för ett trevligt varmblods sto som vart ridhäst så länge hon vart vid...
Svar
8
· Visningar
1 713
Senast: Liten
·
Körning Har ett par reptömmar som jag använder nu men dom är alldeles för tjocka för mina händer. Det är sånt där tjockt, blått plastigt rep som...
Svar
11
· Visningar
2 588
Senast: Petronilla
·
Tävling Detta gäller distansritt så därför kan jag inte rida två hästar själv samtidigt men frågan är ju rent generell eftersom man borde kunna...
Svar
0
· Visningar
1 374
Senast: neywaz
·
Islandshäst Ni med medryttare/som haft medryttare har ni känt att medryttaren varit så duktig att ni kunnat få ut det ni velat av det hela? Typ att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 672
Senast: Yhlva
·
Islandshäst Ja, nu är jag i sadelköpartankar igen... Köpte en Barefoot London till min unghäst tidigare i år, men trivdes inte alls i den själv när...
Svar
6
· Visningar
1 741
Senast: Fibban
·
Trav Rensade bland alla mina hästprylar i dagarna och hittade detta brösta (?). Jag är totalt okunnig om travutrustning/selar etc men av...
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: Havanna11
·
Övr. Grenar Jag hoppas att den här tråden får vara kvar här. Galoppforumet är ju ganska brett. När jag var i East Anglia förra året skulle jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 408
Hoppning Jag är lite förvirrad så jag måste höra med er, som tur nog vet allt. :D Jag fick påpassning av en funktionär på tävlingen senast ang...
Svar
9
· Visningar
6 315
Senast: aprilia
·
E
Islandshäst Jag ska förhoppningsvis bli fodervärd till en 4-årig islandsvalack.Har växt upp med hästar och ägt egna hästar innan men aldrig...
Svar
2
· Visningar
1 575
Senast: tara
·
Svar
42
· Visningar
6 907
Islandshäst Har precis startat min första ökozonbehandling och undrar om det är ok att även switcha hästen? Eller kan det "störa" ökozonets...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: issi
·
Islandshäst Förra året var det en handfull underbara eldsjälar som aktivt rapporterade från avelsvisningarna via en facebookgrupp. Det var mycket...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: Hedinn
·
Körning Jag har fått ganska så bra koll på bröstselen nu, tycker att draglinjen är bra och att bakselen tar i som den ska. Men.. ponnyn får ett...
Svar
18
· Visningar
2 675
Senast: Mli
·
Dressyr Här tänkte jag att ni skulle visa upp hur ni ser ut på tävling! :) jag vet att det finns en sån här tråd sen tidigare men tänkte att det...
2
Svar
24
· Visningar
11 476
Senast: Krockodil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar