Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vänder mig till allvetande Bukefalos... Planerar starta en av hästarna nu på lördag och upptäckte nu att jag glömt registrera senaste...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: Kellie
·
Dressyr Tänkte vara pubertal och skapa en tråd som är en inverterad Klagomur, dvs här vill jag läsa om saker som gör er glada i ridningen/med...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
17 155
Senast: aprilia
·
I
Islandshäst någon som har ridit eller så i denna sadeln?:) tror det är en relativt ny sadel fanns med på annons i senaste nr av islandshästen...
2
Svar
31
· Visningar
10 460
Hoppning Jag är en nybörjare när det gäller hopning och har lite ffrågor. :) 1. Sitsen, när jag hoppade sist så lutade jag mig mycket framåt...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Cut3Leo
·
Dressyr Hej det här med knoppade manar är det tvång på en viss nivå? Jag rider nu en häst som vi börjar på låg nivå på men ska försöka ta upp...
Svar
16
· Visningar
2 733
Senast: LFreddy
·
Western Efter att ha stått en halvtimme och rengjort sadelpadden, söker jag nu smidigare sätt att göra det på. Min pad har någon typ av rejäl...
Svar
13
· Visningar
3 246
Senast: Gimlan
·
Körning Finns det något intresse att ha en tråd för oss som tränar för tävling? Jag saknar att ha någonstans att skriva om tankar och...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 216
Senast: Anna_
·
A
Western Vilka ska tävla i Sunne den 26:e maj och vad ska ni tävla i för klasser? Själv ska jag tävla både individuellt och för WA-laget.
Svar
9
· Visningar
1 556
Senast: Tussemaja
·
J
Hoppning måste ha hjälp, har läst & missuppfattat gång på gång - så ni som vet & kan : Får jag starta min 6 åring i avd A nu i höst, eller...
Svar
11
· Visningar
2 918
Senast: Bison
·
Hoppning hej!. jag ska köpa denna dam om hon går igenom besiktningen. det är ett 6årigt franskt hbl sto på ca: 168cm. hon är ungefär som en...
Svar
4
· Visningar
1 819
Senast: Jiovedi
·
G
Islandshäst Det föddes ju ett antal föl 1999, efter Nattar fra Midfelli . Hur går det med dem ?? Var finns de ?? Skulle vara kul att få höra om dem .
Svar
4
· Visningar
1 813
Senast: ahllyy
·
Fälttävlan Har en fältävlans sadel Kentaur II med långa stroppar behöver en hopp- platta max 65cm,Finns det???
Svar
6
· Visningar
2 868
E
Islandshäst Hej, Jag undrar en sak, min 1åring är nu 125 cm hög. Hur mycket tror ni att han växer till? kan man ens gissa sig till det? Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: eveline_s
·
Dressyr Snabb fråga: Har ridit ett par klubbtävlingar på LD-nivå. Den första gången gav jag lång tygel, men höll kontakt allra längst ut i...
Svar
5
· Visningar
3 864
Senast: Riley
·
F
Körning Hej har en ardenner vi har gjort mycket med honom så som dra stockar ha daglinor ha skakelrede mm. Men när vi skulle sätta på vagnen så...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: Heelo
·
Övr. Grenar Jag är helt färsk inom galoppen men är fruktansvärt sugen på att börja själv. Hur går jag till väga om jag vill börja med galopp på...
2
Svar
22
· Visningar
3 392
Trav Funderar på att betäcka mitt sto i år och velar mellan dessa hingstar. Gillar dem båda skarpt men har inte hört något om hur deras...
Svar
14
· Visningar
3 041
Senast: Blondie
·
Western Jag varken tränar eller tävlar western men både har en w-sadel och funderar på att köpa en ;) Jag kan inte mycket alls om den här sidan...
Svar
5
· Visningar
2 036
Senast: alazzi
·
Distans Startar en tråd om SM och YR-SM, som vi kan lägga in diverse tips och rapporter i. Jag tippar Maria Hagman-Eriksson och Nadde som...
2
Svar
25
· Visningar
4 260
Senast: lillan_
·
Western Nån som provat att använda equiform för att få en form inför sadelprovning?
Svar
4
· Visningar
1 234
Senast: 4BarsRR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka